حاجیلو: ۱۳ نفر ادعای سرپرستی استقلال را دارند/ استراماچونی برخلاف شفر به حواشی توجهی ندارد

سرپرست تیم استقلال گفت: همچنان سرپرست استقلال هستم، اما ۱۳ نفر برای این پست ادعا دارند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اصغر حاجیلو درباره انتخاب آندره آ استراماچونی به عنوان سرمربی جدید استقلال تهران بیان کرد: انتخاب استراماچونی را به هواداران استقلال تبریک می‌گویم و امیدوارم این سرمربی جوان موفق باشد و بتواند قهرمانی بیاورد. به نظر من او برخلاف سرمربی قبلی استقلال به حواشی توجهی ندارد.

او درباره شایعه استعفایش از سرپرستی تیم استقلال گفت: رسانه‌ها این مطلب را نوشته اند، اما خودم بی اطلاع هستم. هنوز در استقلال هستم و اتفاقی رخ نداده است. فعلا سر جایم هستم و باید دید در آینده چه پیش می‌آید.

حاجیلو درباره اینکه به نظر می‌رسد تا زمان تداوم سرپرستی او در استقلال یک گزینه برای این سمت وجود دارد، اظهار داشت: جایگاه سرپرستی فقط برای یک نفر است و اگر من بخواهم بروم، یک نفر جای من می‌آید، اما به حدی تقاضا زیاد است که فکر می‌کنم ۱۲، ۱۳ نفر برای سرپرستی استقلال گزینه هستند. البته هیئت مدیره باشگاه و فتحی مجاز هستند سرپرست تیم را تغییر بدهند و هرکسی بیاید روی نیمکت بنشیند برای من افتخار است.

سرپرست تیم استقلال درباره ارقامی که برای تمدید قرارداد بازیکنانی مانند وریا غفوری ک سید حسین حسینی با این تیم به گوش می‌رسد، گفت: خدا شاهد است من درباره قرارداد بازیکنان هیچ چیز نمی‌دانم چراکه خطیر مسئول این کار است و به هیچ وجه در این بحث نبوده و نخواهم بود.

او درباره اینکه اگر باشگاه به این بازیکنان ۳ میلیارد بدهد، تیم به هم نمی‌ریزد، بیان کرد: بازیکنان بین خودشان درباره مبلغ قرارداد شفاف سازی می‌کنند و امکان ندارد به هم نگویند. بلافاصله پس از امضاء قرارداد به هم زنگ می‌زنند و مبلغ را به هم تیمی شان می‌گویند. به همین دلیل فکر نمی‌کنم مشکلی به وجود بیاید.

حاجیلو درباره اینکه با حضور استراماچونی به موفقیت استقلال امیدوار است یا خیر، گفت: او مربی جوانی است که چهره اش آدم را جذب می‌کند. تیم ما هم جوان است و استراماچونی این انگیزه را به بازیکنان منتقل می‌کند. سبک و سیاق کارش هم به شکلی است که فکر می‌کنم می‌تواند با استقلال موفق باشد. طبق پیگیری‌هایی که از معاونان باشگاه هم داشتم او برخلاف شفر برای مصاحبه‌ها و حواشی‌ای که در فضای مجازی مطرح می‌شود وضعیت بهتری دارد و به این مسایل توجه می‌کند. مصاحبه دیگران هم روی استراماچونی تاثیر نمی‌گذارد و شاید توجه نکردن به حواشی، برگ برنده و کلید موفقیتش است. برخی مصاحبه‌ها ربطی به استقلال ندارد و بیشتر آن‌ها جنجالی است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۸
هرکاری شما ششتق لالی ها بکتید بازهم اراش سرخ قهرمانه بی جهت هزینه می کنید.
آخرین اخبار