سردرگمی شدید صهیونیست‌ها پس از سرنگونی پهپاد آمریکایی

المیادین گزارش داد پس از اعلام خبر سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا توسط سپاه پاسداران، واکنش‌ها و شتابزدگی‌های شدید و بی‌سابقه‌ای در میان مسئولان رژیم صهیونیستی مشاهده می‌شود.

سردرگمی شدید صهیونیست‌ها پس از سرنگونی پهپاد آمریکاییبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، پس از اعلام خبر سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا توسط سپاه پاسداران ایران، واکنش‌ها و شتابزدگی‌های شدید و بی سابقه‌ای در میان مسئولان اسرائیلی مشاهده می‌شود.

پهپاد غول‌پیکر جاسوسی «گلوبال هاوک» آمریکا ساعت ۱۴ دقیقه بامداد دیروز از یکی از پایگاه‌های نیرو‌های آمریکایی در جنوب خلیج فارس به پرواز درآمد و برخلاف قوانین هوانوردی کلیه تجهیزات مربوط به معرفی خود را خاموش کرد و در نهایت پنهان‌کاری از تنگه هرمز به سمت چابهار ادامه مسیر داد.

این هواپیمای بدون سرنشین در زمان بازگشت به سمت غرب منطقه در محدوده تنگه هرمز با تجاوز به فضای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران، مشغول جمع‌آوری اطلاعات و جاسوسی شد. ساعت ۴ و پنج دقیقه بامداد در حالی که هواپیمای متجاوز وارد فضای سرزمینی کشورمان شده بود، توسط پدافند نیروی هوافضای سپاه مورد هدف قرار گرفت و سرنگون شد.

آمریکا برای توجیه اقدام غیرقانونی خود در نقض حریم هوایی ایران، مدعی شده این پهپاد جاسوسی خارج از آسمان ایران مورد هدف قرار گرفته، اما مدرکی برای اثبات ادعای خود ارائه نمی‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۰۱ تير ۱۳۹۸
خسته نباشید دلاوران خداقوت عقابهای تیز چنگال ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۳۱ خرداد ۱۳۹۸
ایول داری سپاه ایول داری ارتش ایول داری ایران
United States of America
عبدالطیف استادی
۲۳:۳۲ ۳۱ خرداد ۱۳۹۸
با افتخار میگم زنده باد ایران
آخرین اخبار