امام جمعه یزد:

مقاومت راه نتیجه دادن گام دوم انقلاب

امام جمعه یزد گفت: راه نتیجه دادن گام دوم انقلاب مقاومت است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد, آیت الله محمدرضا ناصری، امام جمعه یزد در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: مقاومت و ایستادگی در برابر فشار‌ها تنها راهی است که گام دوم انقلاب را به نتیجه می‌رساند.

آیت الله ناصری با تاکید بر اینکه باید استقلال، آزادی و عزت خود را حفظ کنیم گفت:ایران کشور مستقلی است و زیر بار حرف زور نمی‌رود، اما با کشور‌ها همکاری می‌کند.

آیت الله ناصری افزود: ایستادگی در برابر زورگویان یکی از مواضع مهم نظام جمهوری اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد:مبنای انقلاب اسلامی این است که نه به کسی ظلم کنیم و نه زیر بار ظلم برویم.

امام جمعه یزد با اشاره به ایستادگی‌های ملت ایران در برابر زورگویی‌های امریکا افزود:تن‌ها کشوری که مرام اسلام و استقلال، آزادی و بندگی خدا را زنده کرده انقلاب اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه یزد با اشاره به مسلمان کشی دشمنان در یمن و عرق وسوریه افزود:دشمنان اسلام میلیون‌ها مسلمان را آواره کرده اند.

خطیب نمازجمعه یزد با تاکید بر اینکه باید استقلال، آزادی و عزت خود را حفظ کنیم خاطرنشان کرد:ایران کشور مستقلی است و زیر بار حرف زور نمی‌رود، اما با کشور‌ها همکاری می‌کند.

آیت الله ناصری با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با نخست وزیر زاپن افزود:رهبر معظم انقلاب در این دیدار عزت اسلام و ایران را نشان دادند.

امام جمعه یزد با اشاره به انهدام پهباد جاسوسی امریکا توسط پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: این حرکت نقشه‌های شوم امریکا را از بین برد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه باید وحدت و یکپارچگی خود را حفظ کنیم خاطرنشان کرد:همه باید دست در دست یکدیگر دهیم و به همدیگر کمک کنیم و مسئولین کشور باید با جدیت بیشتری مراقب توطئه‌های دشمن باشند.

خطیب نماز جمعه یزد همچنن با اظهار تاسف و انتقاد از برخی بدحجابی هاو غرب گرایی‌ها بر حفظ اصالت و ارزش‌های فرهنگی و دینی یزد تاکید کرد.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار