امام جمعه بوشهر:

سرنگونی پهپاد آمریکا اقتدار ایران را به نمایش گذاشت

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: سرنگونی پهپاد متجاوز آمریکا به دست سپاه پاسداران مایه افتخار و عزت است و اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر افزود: این پهپاد فوق پیشرفته که خود آمریکایی‌ها ادعای رادار گریزی و سرنگون نشدن آن را داشتند پس از عبور از تنگه هرمز وارد آب‌های ایران شد که با واکنش به موقع موردهدف قرار گرفت.

وی بیان کرد: آمریکایی‌ها ابتدا گفتند پهپاد سرنگون شده پهپاد «گلوبال هاوک» نیست، اما در ادعایی دیگر، اعلام کردند ایران در هدف قرار دادن این پهپاد فوق پیشرفته اشتباه کرده است.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: پس از بازتاب‌های وسیع بین المللی، آمریکا مدعی شد این همان پهپاد فوق پیشرفته بوده که در آب‌های بین المللی مورد هدف واقع شده است.

آیت الله صفایی بوشهری گفت: این اقدام سپاه نشان داد بدون شک اگر هواپیما‌های جنگنده کشور متخاصم نیز به مرزهای ایران تجاوز کنند آن‌ها نیز به سرنوشت این پهپاد‌ متجاوز دچار می‌شوند.

وی با اشاره به جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سرنشینان هواپیمای مسافربری کشورمان در سال ۶۷، بیان کرد: در تیر ۶۷ وقتی هواپیمای مسافربری ایران در آب‌های داخلی مورد حمله موشکی ناو وینسس قرار گرفت و ۲۹۰ نفر از مسافران بی دفاع آن شهید شدند از فرمانده این ناو دو بار تجلیل کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در بخش دیگری از خطبه‎ها با گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: انتظار است این مجموعه به حوزه تعمیق فرهنگ دینی کمکی شایان کنند.

وی همچنین با اشاره به روز جهانی مبارزه با موادمخدر افزود: پس از اشغال افغانستان به عنوان کشور تولید کننده بخشی از موادمخدر جهان توزیع و مدیریت این مواد خانمان سوز به دست آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها صورت می‌گیرد.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان تلاش ایران برای مبارزه با مواد مخدر، تصریح کرد: کشورمان به ویژه به همت نیروی انتظامی مبارزات چشمگیری در این زمینه داشته و انتظار مردم این است که قوه قضائیه با عوامل توزیع موادمخدر با قاطعیت برخورد کند.

انتهای پیام/ک

سرنگونی پهپاد متجاوز آمریکا به دست سپاه پاسداران مایه افتخار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.