همزمان با روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای؛

آیین تجلیل از ورزشکاران زورخانه‌ای در قم برگزار شد

استان قم ظرفیت‌ خوبی در ورزش زورخانه‌ای دارد که زمینه را برای رسیدن به جایگاه مطلوب استان در این رشته فراهم کرده است.

آیین تجلیل از ورزشکاران زورخانه‌ای در قم برگزار شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛همزمان با روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای آیین تجلیل از ورزشکاران، مربیان و مسئولین هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای با حضور حیدری فرماندار قم، منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان و مسئولین دیگر هیئت‌های ورزشی در زور خانه شهید فهمیده برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مراسم با توجه به فرا رسیدن روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای گفت: توسعه اخلاق در ورزش، نیاز جدی همه عرصه‌های ورزشی است تامعنویات را هم در ورزش گسترش دهیم.

وی همچنین با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که " ورزش باستانی یک ورزش نیست و یک فرهنگ است" افزود باید همه دست به دست هم دهیم تا این رشته بهتر از قبل توسعه پیدا کند.

منعم گفت: صفات نیک اخلاقی در فرهنگ پهلوانی وجود دارد و بایستی در همه رشته‌ها حضور پیدا کند که این با توجه به ورزش پهلوانی و توسعه و ترویج این رشته در کشور میسر خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان گفت: در استان قم نیز زیر ساخت‌ها و ظرفیت‌های خوبی برای گسترش ورزش زورخانه‌ای وجود دارد که زمینه را برای رسیدن به جایگاه استان در این رشته فراهم کرده است.

انتهای پیام/ش

روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار