دفاع جانانه سپاه پهپاد جاسوسی آمریکا را نابود کرد/ترامپ باید بداند که ایران نیرو‌های نظامی‌ آماده ای دارد

امام جمعه کرمانشاه ضمن تقدیر از سپاه به خاطر اقدام اخیر علیه پهباد آمریکایی گفت: ترامپ باید بداند که ایران چنین سپاه و نیرو‌های نظامی‌ای دارد که از مرز‌های کشور دفاع می‌کنند.

دفاع جانانه سپاه  پهپاد جاسوسی آمریکا را نابود کرد/ترامپ باید بداند که ایران نیرو‌های نظامی‌ای داردبه گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  آیت الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های عبادی- سیاسی نماز جمعه این هفته کرمانشاه با توصیه همگان به تقوا و پرهیزکاری گفت: قرآن ما را به دو نکته توجه می‌دهد که یکی اطاعت و دیگری محبت است؛ لذا اطاعت بدون محبت معنا ندارد.

وی با اشاره به بیانات امیرالمومنین (ع) در این زمینه گفت: اگر خداوند بخواهد به بندگان خود نگاه ویژه‌ای کند، آن بنده را به محبت خودش مشغول می‌کند. 

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه به اقدام اخیر سپاه علیه پهباد جاسوسی آمریکا اشاره کرد و افزود: بیش از ۲۲۰ میلیون دلار برای این پهباد هزینه شده بود که معادل ۶ یا ۱۲ هواپیما است و سپاه در دفاع جانانه توانست آن را در ارتفاعات ۶۵ هزار پایی مورد هدف قرار داده و ساقط کند.

وی تاکید کرد: ترامپ باید بفهمد که ایران چنین مردم، سپاه و نیرو‌هایی نظامی‌ای دارد که از مرز‌ها دفاع می‌کنند و حافظ مرز‌های کشور هستند و ما نیز به طور ویژه از سپاه پاسداران تقدیر و تشکر می‌کنیم.

آیت الله علما به  مناسبت های ایام پیش رو اشاره کرد و افزود:۳۱ خرداد مصادف با سالروز شهادت دکتر چمران در سال ۶۰ است، ایشان نماینده تهران بودند که به جبهه رفتند.

وی با بیان اینکه  اول تیر ماه روز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی است که در سال ۶۰ به فرمان امام خمینی (ره) تاسیس شد  گفت:هم چنین  اول تیرماه ا آغاز هفته قوه قضاییه و هفته عدالت است. همچنین این روز، آغاز هفته صرفه جویی است و ما باید در تمام شئون و نه تنها آب و برق، صرفه جویی داشته باشیم.

انتهای  پیام/ز

 

ترامپ باید بفهمد که ایران چنین مردم، سپاه و نیرو‌هایی نظامی‌ای دارد

برچسب ها: نماز جمعه ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.