سند ۲۰۲۰ نقشه راهی برای توسعه سالم شهر اصفهان است

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:طرح اصفهان ۲۰۲۰ طرحی گردشگری، هنری و صنایع دستی و نقشه راهی برای توسعه سالم شهر اصفهان است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کوروش محمدی رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: این نمایشگاه یازدهمین دوره نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی اصفهان است، برگزاری این نمایشگاه طی این یازده سال در دستو رکار حوزه گردشگری استان بوده و مجری آن شرکت نمایشگاه‌ها است.

وی افزود: امسال شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان تعاملی با مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر اصفهان برای برگزاری این نمایشگاه انجام داد که این رویداد با رونمایی از طرح اصفهان ۲۰۲۰ همزمان شد.

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: طرح اصفهان ۲۰۲۰ طرحی گردشگری، هنری و صنایع دستی و نقشه راهی برای توسعه سالم شهر اصفهان است.

محمدی خاطر نشان کرد: مدیریت واحد شهری نقش خود را در این زمینه ایفا کرده و کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر در کنار مجریان نمایشگاه بود، مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر به عنوان بخشی از میزبانان این نمایشگاه تعامل و ارتباطات گسترده‌ای با بخش‌های مختلف حوزه گردشگری انجام دادند و میزبانی از برخی مدعوین را بر عهده داشتند.

وی افزود: سند ۲۰۲۰ همزمان با برگزاری این نمایشگاه رونمایی شد و به امضای ثبت ملی میراث فرهنگی کشور رسید، فرآیند ثبت بین المللی این سند نیز با حضور وزیر امور خارجه کلید خورد، وی سند ۲۰۲۰ را سندی بسیار ارزشمند درحوزه تحول و مسیر اصلاح توسعه اصفهان دانست.

انتهای پیام/م

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.