استاندار لرستان خبر داد؛

توزیع ۳ هزار قلم کالای اساسی در روستا‌ها و شهر پلدختر

خادمی از توزیع اقلام و کالاهای اساسی و وسایل منزل بین مردم خبر داد و گفت: ۳ هزار قلم کالای اساسی در روستاها و شهر پلدختر برای واحدهای تخریبی و تعمیری توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سیدموسی خادمی با موضوع بررسی آخرین اقدامات انجام شده برای بازسازی مناطق سیل زده کشور بود درباره وضعیت استان لرستان و اقدامات انجام شده برای این استان گفت: برای برخی از خانه ها به دلیل تخریبی بودن به دنبال اسکان در جا و مکان جدید هستیم.

استاندار لرستان با بیان اینکه بقیه خانه ها که قابل استفاده هستند تمیز شده اند، گفت: در مناطقی هم که آواربرداری نشده است به دلیل اینکه در حریم بستر رودخانه قرار داشته اند قرار نیست خانه ای ساخته شود.

وی با اشاره به اینکه 23 هزار و 900 پرونده معرفی به بانک شده اند که از این تعداد 20 هزار پرونده تشکیل و 5 هزار 920 عقد قرارداد شده است، گفت: از این تعداد 4 هزار و 802 فقره تسهیلات پرداخت شده است.

خادمی با بیان اینکه پیگیری بانک ها در استان لرستان خوب بوده است، افزود: هیچ بانکی حق ندارد از کسی ضامن بخواهد و افراد به صورت زنجیره ای ضامن همدیگر می شوند.

استاندار لرستان تصریح کرد: علاوه بر تسهیلات بانکها، حدود 16 هزار و 753 فقره نیز کمک بلاعوض پرداخت شده است.

خادمی با اشاره به اینکه در انتخاب زمین ها تلاش شده که بیشتر از منابع طبیعی باشد تا کارها زودتر انجام شود، افزود: اکثر روستاها کار زمین حل شده و قطعه بندی ها امام شده، محدود روستاهایی که مشکل دارند نیز به زودی مشکلات حل می شود.

استاندار لرستان از توزیع اقلام و کالاهای اساسی و وسایل منزل بین مردم خبر داد و گفت: 3 هزار قلم کالای اساسی در روستاها و شهر پلدختر برای واحدهای تخریبی و تعمیری توزیع شده است.

انتهای پیام/م

 ۳ هزار قلم کالای اساسی در روستا‌ها و شهر پلدختر توزیع شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.