مدیرعامل بانک ملت از مناطق سیل زده استان لرستان بازدید کرد/ اهدای ۷ کامیون کمک‌های غیرنقدی

مدیرعامل بانک ملت به مناطق سیل زده استان لرستان سفر کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های بانک در کمک به مردم آسیب دیده از سیل قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت در راس هیاتی از مدیران ارشد این بانک، به مناطق سیل زده استان لرستان سفر کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های بانک در کمک به مردم آسیب دیده از سیل قرار گرفت.

بیگدلی در این سفر که همزمان با ارسال ۷ کامیون کمک‌های غیرنقدی این بانک شامل زیرانداز، پتو، بالشت، مواد غذایی و اقلام بهداشتی به مناطق سیل زده استان لرستان صورت گرفت، دستورات لازم را برای تامین نیاز‌های سیل زدگان صادر کرد.

وی پس از حضور در پلدختر و بازدید از محله‌ها و منازل آسیب دیده از سیل، در جلسه‌ای با مهندس خادمی استاندار لرستان، از نزدیک از فعالیت‌های صورت گرفته پس از سیل مطلع شد و گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های بانک ملت در این زمینه ارائه داد.

مدیرعامل بانک ملت در این نشست اعلام کرد که بانک ملت در کنار تمام کمک‌های غیرنقدی خود که تاکنون ۱۰ کامیون آن به استان لرستان رسیده است، باز هم آمادگی دارد تا در حد توان خود در خدمت مردم عزیز آسیب دیده از سیل باشد.

بیگدلی با اشاره به مصوبه هیات مدیره بانک ملت در امهال بدهی مشتریان درمناطق سیل زده، اعلام کرد که این امهال بدون دریافت هیچ گونه جریمه‌ای صورت خواهد گرفت و شعب نیز نهایت همکاری را با سیل زدگان در این زمینه خواهند داشت.

مهندس خادمی استاندار لرستان نیز با ابراز خرسندی از این اقدام بانک ملت، از کمک‌ها و حمایت‌های این بانک از مردم سیل زده استان قدردانی کرد.

در پایان این جلسه مقرر شد تا نیاز‌های مردم سیل زده استان لرستان از طریق استانداری به بانک ملت اعلام شود تا این بانک در حد توان خود، نسبت به تداوم کمک رسانی و خدمات دهی به آنان اقدام کند.

انتهای پیام/ ر

بازدید مدیرعامل بانک ملت از مناطق سیل زده استان لرستان

برچسب ها: بانک ملت ، سیل لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.