آغاز فعالیت‌های تابستانی شبکه دانش‌آموزی کتاب به‌نشر «کتاباران»

همزمان با تعطیلات تابستانی شبکه دانش‌آموزی کتاب به‌نشر «کتاباران» با برنامه‌ های خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید احسان مصطفی زاده مدیر روابط عمومی به‌نشر در این مراسم، گفت: به‌نشر بیش از سه دهه است که در حوزه چاپ، تولید و توزیع کتاب فعالیت می کند و تاکنون به موفقیت‌های بسیاری در زمینه چاپ کتاب دست یافته است .

وی افزود: این موسسه در راستای فعالیت‌های تبلیغی نشست‌های «در پناه کلمات» مسابقات مختلف کتابخوانی، نشست‌های نقد و بررسی کتاب را با حضور نویسندگان برجسته برگزار کرده است که شبکه دانش‌آموزی کتاب به‌نشر «کتاباران» یکی از برنامه‌های تبلیغی و ترویجی به‌نشر در راستای ترغیب نوجوانان و جوانان به فرهنگ مطالعه و کتابخوانی است.

وی  تصریح کرد : شبکه دانش آموزی کتاب به نشرحدود یک سال است که با هدف ایجاد گروه‌های دوستی کتابخوانی در مدارس ، ترویج کتاب‌دوستی و کتابخوانی دانش‌آموزان همراه با تقویت مهارت‌های مرتبط در حوزه کتاب در فروشگاه مرکزی به‌نشر آغاز به کار کرده است.

مصطفی‌زاده با اشاره به استقبال خوب دانش‌آموزان مشهدی از «کتاباران» گفت : در شبکه دانش‌آموزی  «کتاباران» جمعی از دانش‌آموزان مشهدی مقاطع اول و دوم دبیرستان حضور دارند که تاکنون نشست‌های مختلفی با حضور نویسندگان برجسته و جمعی از دانش‌آموزان با محوریت معرفی آثار، گفتگو و نقد و بررسی کتاب‌ها و داستان‌ها در شبکه دانش‌آموزی کتاب به‌نشر «کتاباران» برگزار شده است.

اجرای گروه سرود رضوان، طرح پرسش دانش‌آموزان از رضا امیرخانی در خصوص نویسندگی و سبک‌های آن و پخش نماهنگ‌های مذهبی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
 
انتهای پیام // م.ی

فعالیت‌های تابستانی شبکه دانش‌آموزی کتاب به‌نشرآغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.