پروژه های نیمه تمام آموزشی چشم انتظار تامین بودجه

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی گفت:۵۷۰ پروژه آموزشی نیمه تمام در سطح استان در انتظار تامین اعتبار هستند.

پروژه های نیمه تمام آموزشی چشم انتظار تامین بودجهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جاسم حسین پورمدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی گفت:  هرچه میزان کمک خیران و نیز تخصیص اعتبارات دولتی در این زمینه بیشتر باشد تعداد پروژه‌های آموزشی بیشتری را می‌توان برای مدارس خراسان رضوی در مهر ماه آتی به بهره برداری رساند.

حسین پور به آماده سازی ۲۳۷ پروژه آموزشی با ۹۰۰ کلاس درس در خراسان رضوی به منظور بهره برداری تا مهر ماه امسال اشاره و تصریح کرد: ۱۱۴ پروژه با ۳۱۷ کلاس از این تعداد توسط خیران مدرسه ساز اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: کمک و مشارکت نیکوکاران مدرسه ساز در این استان امسال تاکنون ۹۰۰ میلیارد ریال بوده، اما با افزایش این میزان می‌توان شمار بیشتری از پروژه‌های آموزشی تازه ساز را برای سال تحصیلی ۹۷-۹۸ ایجاد کرد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی گفت: گرچه شمار پروژه‌های نیمه تمام آموزشی خراسان رضوی بالا است، اما با توجه به نیاز مبرم استان‌های سیلزده به مدرسه سازی بعید است امسال شاهد افزایش اعتبارات نوسازی مدارس باشیم لذا امیدواریم خیران مدرسه ساز خراسانی در این زمینه ما را یاری دهند.

سال گذشته با هزینه سه هزار میلیارد ریال اعتبارات ملی، استانی و کمک‌های خیران هزار و ۳۰ کلاس درس در خراسان رضوی بهره برداری شد.
 
خراسان رضوی در حال حاضر  یک میلیون و ۲۳۰ هزار دانش آموز و ۱۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه با حدود ۵۴ هزار کلاس درس دارد.
 
انتهای پیام//ع.م
 

۵۷۰ پروژه آموزشی نیمه تمام در خراسان رضوی وجود دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.