مهم‌ترین حوادث امروز شنبه اول تیر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهمترین حوادث امروز شنبه اول تیر ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۳۳ فقره سرقت سیم و کابل برق در ساری

سرهنگ سید جعفر ساداتی سرپرست پلیس آگاهی مازندران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق از شبکه‌های توزیع در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام اقدام اطلاعاتی متهمان را که با تشکیل باندی ۳ نفره در این شهرستان فعالیت می‌کردند، شناسایی کردند.

سرهنگ ساداتی گفت: در بازرسی از محل نگهداری اقلام مسروقه توسط متهمان ۵۰۰ کیلو سیم برق و ۴ عدد باطری ترانس سرقتی کشف شد.

کشف ۲۰ فقره سرقت داخل خودرو در بابل

سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال و قطعات داخلی خودرو در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ جعفری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۲۰ فقره سرقت اموال و قطعات داخلی خودرو در این شهرستان اعتراف کرد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان فریدونکنار

سرهنگ حسن هاشم پور فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح پس از تشکیل تیم‌های اطلاعاتی، ماموران موفق به شناسایی و دستگیری ۱۲ نفر از عاملان افیونی، سارقان و مجرمان سابقه دار در این شهرستان شدند.

سرهنگ هاشم پور گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران در بازدید از محل اختفای متهمان، مقادیر قابل توجهی مواد مخدر و اموال سرقتی کشف کردند.

وی از توقیف ۲۶ خودرو و ۳۰ موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و افزود: کشف ۸ فقره سرقت شامل سرقت منزل، خصوصی، داخل خودرو، از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.

انهدام باند سرقت احشام درمیاندورود

سرهنگ یدالله طاهری جانشین انتظامی میاندورود گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در مناطق مختلف شهرستان موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان آگاهی با تشکیل تیم‌های اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی یک باند سرقت احشام در این شهرستان شدند.

جانشین انتظامی شهرستان میاندورورد با بیان این که متهمان با تشکیل یک باند ۳ نفره ضمن آشنایی کامل به منطقه، اقدام به سرقت احشام در این مناطق می‌کردند، گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان این پرونده در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۲ راس گوسفند اعتراف کردند که در ادامه این عملیات ۱۲ راس دام سرقتی از مخفیگاه آنان کشف شد.

انتهای پیام/ م

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.