بهره مندی مددجویان کمیته امداد از خدمات فرهنگی در چالوس

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان چالوس گفت: ۱۶۰ مددجوی تحت حمایت امسال از خدمات فرهنگی این نهاد در این شهرستان بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محمد قمی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان چالوس با اشاره به بهره مندی ۱۶۰ مددجوی تحت حمایت درسه ماهه نخست امسال از خدمات فرهنگی در این شهرستان گفت:خدمات فرهنگی و تربیتی این نهاد درقالب کانون‌ها، کلاس‌های آموزش خانواده، اردو‌های فرهنگی_آموزشی با اولویت برون سپاری به مددجویان تحت حمایت با هدف توانمندسازی فکری و فرهنگی، خودکفایی و در راستای ارتقاء کرامت انسانی و عزت نفس خانواده‌ها ارائه می‌شود.

وی افزود: زنان سرپرست خانوار، دختران و پسران بازمانده از تحصیل، دختران و پسران در آستانه ازدواج، دانش آموزان، طلاب و دانشجویان، همسران جوان و مستعدین اشتغال ازجمله مددجویانی هستند که از برنامه‌های آموزشی و فرهنگی کمیته امداد استفاده می‌کنند.

وی به اشاره به عناوین آموزشی ارائه شده به جامعه هدف تحت حمایت این نهاد گفت: مددجویان تحت حمایت در طی سال از برنامه‌های آموزشی مختلفی با موضوعات احکام وآموزش قرآن کریم، آسیب‌های اجتماعی، فرزند پروری، سبک زندگی اسلامی، موفقیت در کسب‌وکار، همسر داری، مهارت‌های هنری، برنامه‌های ورزشی و معرفتی و نشست‌های تخصصی پرسش و پاسخ نماز بهره مند می‌شوند.

قمی افزود: در چالوس ۲ هزار و ۶۱۳ خانوار معیشت بگیر کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.
انتهای پیام/س
 
 

بهره مندی ۱۶۰ مددجوی کمیته امداد از خدمات فرهنگی در چالوس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.