افزایش راندمان تولید در بخش کشاورزی در گرو دانش فنی است

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه گفت: نظام مهندسی به عنوان بزرگترین و کارآمدترین تشکل خصوصی در بخش کشاورزی قابلیتهاو پتانسیل‌های ٲن قابل چشم پوشی نیست.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،مراد شیخ ویسی رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه در این گفتگو از سازمان نظام مهندسی به عنوان بزرگترین و کارٲمدترین تشکل خصوصی در بخش کشاورزی که قابلیتهاو پتانسیل‌های ٲن قابل چشم پوشی نیست.

شیخ ویسی در ادامه اشاره‌ای به رویکرد مناسب وزارت جهاد کشاورزی در خصوص تاسیس و راه اندازی مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی داشتند که با توجه به پیگیری‌های این سازمان موجب به کارگیری ۶۰۰ نفر از کارشناسان تخصصی این حوزه در ۵۴ مرکز خدمات کشاورزی غیر دولتی گردیده است.

شیخ ویسی همچنین خواستار حمایت همه جانبه بخش دولتی در تجهیز و راه اندازی هرچه سریعتر این مراکز در استان گردید، زیرا که توسعه، بهره وری و افزایش راندمان تولید در بخش کشاورزی استان را در گرو شروع فعالیت این مراکز و ورود دانش فنی اعضا در بخش تولید است.

وی بیان کرد: در نهایت جهت جلب رضایتمندی متقاضیان و همچنین جلوگیری از پرداخت هزینه‌های مضاعف از طرف ٲن‌ها، از رییس بانک کشاورزی کشور خواستار پذیرفتن طرح‌های توجیهی. فنی و اقتصادی تهیه و تدوین شده توسط مشاوران سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان گردید.

انتهای  پیام/ز

 

سازمان نظام مهندسی به عنوان بزرگترین و کارآمدترین تشکل خصوصی در بخش کشاورزی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار