پایان اردوی گروه اول تیم ملی نوجوانان وزنه برداری

با به پایان رسیدن اردوی آماده سازی گروه اول تیم ملی وزنه برداری نوجوانان، نفرات گروه دوم از امروز تمرینات خود را آغاز می‌کنند.

اردوی نفرات گروه اول تیم ملی نوجوانان وزنه برداری به پایان رسیدبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اردوی نفرات گروه اول تیم ملی وزنه برداری که با حضور ۱۰ وزنه بردار از تاریخ ۲۷ خرداد ماه آغاز شده بود به پایان رسید و به این ترتیب گروه دوم با حضور ۹ وزنه بردار از امروز در کمپ تیم‌های ملی واقع در مجموعه ورزشی آزادی آغاز می‌شود.

در گروه دوم که از امروز تمرینات خود را آغاز می‌کنند، محمدتوفیق پوزش، حسین رمضان نژاد، مسعود نصرتی، حسن عمادی، علیرضا عباس‌پور، مجتبی موسویان، علی زیدی، پوریا اسکندرزاده و علیرضا اسفندیاری حضور خواهند داشت.

پیش از این گفته شده بود به دلیل برگزاری هم زمان اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالانِ مردان و زنان، فضای لازم برای برگزاری اردوی تیم ملی نوجوانان وجود ندارد و به این ترتیب تمرین وزنه برداران نوجوان به ۲ گروه تقسیم شده است.

تیم ملی نوجوان ایران اردوی آماده سازی خود را برای حضور در بازی‌های قهرمانی آسیا که از ۲۵ مهر تا ۵ آبان در کره شمالی برگزار می‌شود، آغاز کرده است.


بیشتر بخوانید:

مربی تیم ملی وزنه‌برداری: مرادی ۲ هفته دیگر تمریناتش را آغاز می‌کند/ سهراب به بازی‌های جهانی می‌رسد

واکنش خسروی به دخالت یکی از معاونان وزیر ورزش در انتخابات وزنه برداری

مشکل عجیب پیش روی وزنه برداران نوجوان ایران


انتهی پیام/

آغاز اردوی گروه دوم تیم ملی وزنه برداری نوجوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار