در برنامه "پایش" بررسی می شود؛

موشکافی روند «مبادلات ارزی بانک ها» و نقش آن در نوسانات بازار ارز

برنامه اقتصادی تحلیلی «پایش» امشب با رویکرد «بررسی مبادلات ارزی بانک ها» درکشور، از شبکه اول سیما پخش خواهد شد.

بررسی «مبادلات ارزی بانک ها» و نقش آن در نوسانات بازار ارز کشوربه گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی برنامه «پایش»، پنجمین قسمت از سری جدید برنامه اقتصادی تحلیلی «پایش» در سال ۹۸، با رویکرد «بررسی مبادلات ارزی بانک ها» درکشور، امروز ساعت ۱۹:۴۵ از شبکه اول سیما پخش خواهد شد.
 
«پایش» امشب با توجه به وضعیت کشور و نقش بانک‌ها در بهبود فضای اقتصادی، «مبادلات ارزی بانک ها» را محور اصلی مباحث این خود قرار داده است.
 
در برنامه امشب با حضور کارشناسان اقتصادی، نقش بانک‌ها در این موضوع بررسی می‌شود. همچنین با برقراری ارتباط تلفنی با رزازان، نایب رئیس هیئت مدیره بانک تجارت، این موضوع به طور دقیق موشکافی خواهد شد.
در ادامه نیز با حضور سعید صادق پور وجدی، کارآفرین برتر، که محصولات مخصوص نابینایان را تولید می‌کند، وضعیت تولید در کشور بررسی می‌شود.
 
سؤال نظرسنجی امشب برنامه «پایش» هم با توجه به وضعیت بازار مسکن، به‌صورت زیر از مخاطبان سؤال پرسیده شده است:آیا موافقید از سوداگری در مسکن، مالیات سنگین اخذشود؟ ۱. بله ۲. خیر. علاقه‌مندان به شرکت در نظرسنجی می‌توانند عدد گزینه موردنظر خود را به سامانه ۳۰۰۰۰۱۱۱ پیامک کنند.
 
«پایش» به تهیه‌کنندگی الهام پیرهادی و سردبیری محمد عنبری کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که ساعت ۱۹:۴۵ با اجرای محمد دلاوری به‌طور زنده پخش خواهد شد.
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار