فراخوان بهره برداری از سامانه های برخط

شرکت ملی پست از بخش خصوصی برای همکاری دعوت کرد

شرکت ملی پست در راستای فراخوان بهره برداری از سامانه های برخط، بخش خصوصی فعال در زمینه بازاریابی و سامانه‌های برخط کدپستی و نشانی مکان محور را به همکاری دعوت‌ کرد.

شرکت ملی پست از بخش خصوصی برای همکاری دعوت کردبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت ملی پست از بخش خصوصی فعال در زمینه بازاریابی و بهره برداری از سامانه‌های برخط (وب سرویس های) کدپستی و نشانی مکان محور دعوت به همکاری کرد.، این شرکت در نظر دارد براساس طرح تحول دیجیتال و ارائه خدمات الکترونیکی، سرویس‌های نوین را با مشارکت و همکاری بخش خصوصی توسعه دهد.

براساس فراخوان اعلام شده از سوی پست، شرکت‌های دارای صلاحیت به عنوان نماینده شرکت ملی پست انتخاب شده تا ضمن بازاریابی، در زمینه بهره برداری از وب سرویس‌های کدپستی و نشانی مکان محور (GNAF) نیز فعالیت نمایند.

نمایندگان برگزیده پس از انعقاد قرارداد مشارکتی با شرکت ملی پست، می‌توانند نسبت به شناسایی شرکت‌های بخش خصوصی یا دولتی اقدام و پس از تأیید پست، قرارداد بهره برداری منعقد نموده و با استفاده از وب سرویس‌های استعلام کدپستی و نشانی مکان محور سرویس ارائه نمایند.

بر همین اساس، از شرکت‌های ارائه کننده نقشه‌های بومی دارای صلاحیت دعوت می‌شود، مدارک و مستندات خود را حداکثر ظرف ۱۴ روز کاری (۹۸/۴/۲۲) از تاریخ انتشار آگهی ارائه نمایند.

 متن فراخوان را در ادامه می‌بینید:

فراخوان شناسایی شرکت‌های ارائه کننده نقشه‌های بومی برای ارائه خدمات الکترونیکی و برخط کدپستی و نشانی مکان محور شرکت ملی پست

شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد بر اساس رویکرد جدید مبتنی بر توسعه و راه اندازی سرویس‌های نوین با مشارکت و همکاری بخش خصوصی نسبت به بازاریابی و بهره برداری از سامانه‌های برخط (وب سرویسهای) کدپستی و نشانی مکان محور در قالب خدمات الکترونیکی اقدام نمایند. در این فراخوان مقرر است تعدادی از شرکت‌های ذی صلاح شناسایی و به عنوان نماینده شرکت ملی پست انتخاب شده تا نسبت به بازاریابی و بهره برداری از وب سرویس‌های کدپستی و نشانی مکان محور (GNAF) فعالیت نمایند. بر اساس این مشارکت، نمایندگان برگزیده پس از انعقاد قرارداد مشارکتی با شرکت ملی پست، می‌توانند نسبت به شناسایی شرکت‌های بخش خصوصی یا دولتی اقدام و پس از تأیید شرکت ملی پست، قرارداد بهره برداری منعقد نموده و با استفاده از وب سرویس‌های استعلام کدپستی و نشانی مکان محور سرویس ارائه نمایند. بدیهی است تعیین قدر السهم‌های طرفین بر اساس مدل تجاری مورد توافق انجام خواهد شد. ضمناً تأکید می‌شود در این راستا نمایندگان منتخب صرفاً می‌بایست از وب سرویس‌های موجود شرکت ملی پست بهره برداری نموده و حق هیچ گونه ذخیره سازی داده‌ها و اطلاعات را تحت هیچ عنوان نخواهند داشت؛ لذا از کلیه شرکت‌های ارائه کننده نقشه‌های بومی دارای صلاحیت و ویژگی‌های زیر دعوت می‌شود مدارک و مستندات خود را حداکثر طی ۱۴ روز کاری (تا تاریخ ۹۸/۴/۲۲) به دبیرخانه معاونت فناوری شرکت ملی پست تحویل دهند.

ارسال مدارک صرفاً به منظور شناسایی بوده و هیچگونه حقی برای شرکت کنندگان دال بر عقد قرارداد ایجاد نمی‌کند.

شرایط عمومی:

۱- ارائه خدمات تنها از طریق درگاه (Gateway) پست امکان پذیر است.

۲- درج نام و لوگوی شرکت ملی پست بر روی پرتال یا سامانه‌های ارائه خدمات از سوی نمایندگان الزامی است

۳- ارائه خدمات از سوی نمایندگان منتخب صرفاً به اشخاص حقوقی امکان پذیر است

۴- نمایندگان منتخب حق هیچگونه ذخیره سازی دیتا به هر نحو و بهره برداری از آن را به غیر از چارچوب قرارداد فی ما بین با شرکت ملی پست نخواهند داشت

۵- شرکت کنندگان لازم است مدل تجاری پیشنهادی خود را ارائه دهند. (پست در انتخاب مدل تجاری مختار خواهد بود)

۶- انجام تعهدات و تسهیم درآمد به فراخور مدل تجاری نهایی و توافق شده میسر خواهد بود

۷- شرکت ملی پست در انتخاب یک یا بیش از یک نماینده مجاز است

۸- شرکت ملی پست می‌تواند بر حسب نیاز در فراخوان‌های مشابه بعدی نسبت به انتخاب نمایندگان بیشتر اقدام نماید

شرایط اختصاصی:

۱- سوابق کاری مرتبط در زمینه ارائه وب سرویس

۲- سوابق کاری مرتبط با ارائه نقشه‌های بومی کشور به صورت سرویس

۳- دارا بودن مجوز‌های قانونی لازم برای ارائه خدمات الکترونیکی

۴- ضرورت حفظ امنیت اطلاعات بهره برداران و ارائه مجوز‌های امنیتی از مراجع ذیصلاح

۵- در صورت نیاز به نصب هرگونه نرم افزار، می‌بایست نصب روی سرور‌های شرکت ملی پست انجام و تمامی استاندارد‌های نرم افزاری پست لحاظ گردد.

۶- مالکیت برند و اطلاعات و تمامی حقوق مادی و معنوی آن متعلق به شرکت ملی پست می‌باشد

۷- نماینده منتخب می‌بایست سیستم تیکتینگ (پشتیبانی برخط) و سایر سیستم‌های مورد نیاز برای پاسخگویی به بهره برداران را راه اندازی نماید.

مدارک لازم جهت ارائه:

۱- مستندات مرتبط با شرایط فوق الذکر

۲- اساسنامه و آخرین تغییرات شرکت

۳- پیشنهاد (پروپوزال) اجرایی به همراه مدل تجاری

۴- پیشنهاد مدل همکاری

نشانی: میدان رسالت، خیابان نیروی دریایی، حوزه معاونت برنامه ریزی، پشتیبانی و توسعه شرکت ملی پست ج. ا. ا، دبیرخانه کمیسیون معاملات.

شماره تلفن پاسخگویی به سوالات: ۸۸۷۴۷۵۲۰ اداره کل جغرافیایی و اطلاعات مکانی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار