زندان پایان راه قاتل فراری

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان "خاش" عامل قتل جوان ۲۹ ساله در کمتر از سه ماه دستگیر شد.

زندان پایان راه قاتل فراریسردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در پی قتل جوانی ۲۹ ساله به ضرب گلوله سلاح گرم در ساعت ۱۴:۰۰ ظهر روز چهارم فروردین ماه سال ۹۸ در یکی از روستا‌های بخش "ایرندگان" شهرستان خاش و متواری شدن عامل این جنایت، تحقیقات پلیسی آغاز شد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی صحنه قتل و سرنخ‌های موجود متهم به قتل را که جوانی ۲۰ ساله است را شناسایی و تحقیقات خود را برای دستگیری او آغاز کردند.

سردار قنبری تصریح کرد: با توجه به اینکه قاتل پس از وقوع قتل متواری شده بود روند رسیدگی به پرونده به کندی پیش می‌رفت تا اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی به اطلاعاتی در خصوص بازگشت او به شهرستان خاش دست یافتند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با یک سری تحقیقات گسترده میدانی سرانجام روز گذشته متهم را در حال تردد با یک دستگاه پژو ۴۰۵ در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

وی تصریح کردکرد: متهم به قتل در بازجوئی‌های به عمل آمده به قتل با سلاح کلت در پی اختلافات قبلی با مقتول اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی دادسرا شد.

انتهای پیام/گ

زندان پایان راه قاتل فراری

برچسب ها: پلیس ، قاتل فراری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار