۲۹ هزار نفر در برنامه‌های اوقات فراغت مساجد کردستان شرکت می‌کنند

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کردستان گفت: پیش بینی می‌شود امسال ۲۹ هزار نفر در برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت کانون‌های مساجد در شهر‌ها و روستا‌های استان شرکت کنند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، کامل گلباغی گفت: ۵۷۲ کانون مساجد، ۱۰ مجتمع فرهنگی هنری و ۱۴ مؤسسه قرآنی امسال هم پایگاه برگزاری کلاس‌های غنی سازی اوقات فراغت در استان هستند.

وی افزود: کلاس‌های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان از ۱۰ تیر امسال در این پایگاه‌ها آغاز می‌شود و در مناطق شهری تا پایان شهریور به طول می‌انجامد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی وهنری مساجد کردستان با اشاره به اینکه در هر پایگاه ۲ کلاس ویژه دختران و پسران تشکیل می‌شود، افزود: بر اساس بررسی‌های انجام شده از تعداد شرکت کنندگان در سنوات گذشته می‌توان گفت حداقل هر کلاس ۲۵ نفر شرکت کننده دارند.

گلباغی با بیان اینکه ستاد هماهنگی برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت از ۲ ماه گذشته در اداره کل ارشاد استان تشکیل شده است، گفت: پیش بینی می‌شود ۲۹ هزار نفر امسال در این کلاس‌ها شرکت کنند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی وهنری مساجد کردستان افزود: به دلیل اینکه تابستان فصل کار کشاورزی است و دانش آموزان روستایی در این ایام کمتر می‌توانند در کلاس‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد شرکت کنند بنابراین کلاس‌های در ۴۲۷ پایگاه روستایی تا پایان سال دایر است.

گلباغی اظهار داشت: بیشترین توجه و اولویت امسال در برنامه غنی سازی اوقات فراغت کانون‌های مساجد بر روی کلاس‌های هنری و گردشگری و اردویی هم در روستا‌ها و هم شهر‌ها است.

انتهای پیام/م

برگزاری کلاس‌های غنی سازی اوقات فراغت در استان کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.