ثبت نام کلاس‌های تابستانی مراکز کانون پرورشی فکری کردستان آغاز شد

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان گفت: ثبت نام کلاس های ویژه تابستان در مراکز کانون در این استان آغاز شد.

 به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سهیلا شیخی گفت: مراکز کانون پرورش فکری در سراسر استان آماده ارائه برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی ویژه تابستان به کودکان و نوجوانان هستند.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ مرکز ثابت و ۴ مرکز سیار کانون پرورش فکری استان آماده ثبت نام تابستانی هستند، افزود: ثبت نام در این مراکز برای یک سال با هزینه ۲۰ تا ۳۵ هزار ریال متغیر است.

شیخی با بیان اینکه علاوه بر فعالیت‌های ۴۰ گانه کانون پرورش فکری در مراکز این استان در حوزه‌های ادبی، فرهنگی، هنری، اسلامی و عملی ۶ انجمن نیز فعالیت دارند، اضافه کرد: این انجمن‌ها شامل انجمن ادبی و هنری برای نوجوانان، نمایش‌های عروسکی، آفرینش‌های ادبی، فیلم سازان، عکاسی و قصه گویی است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان یادآور شد: برگزاری جشنواره عکس کانون مهربانی، پویش کتاب، کارگاه قصه گویی برای اعضا و والدین و رصد آسمان از جمله برنامه‌های ویژه کانون در تابستان است.

وی در خصوص دیگر برنامه‌های ویژه کانون در تابستان گفت: کارگاه‌های دوره‌ای نقاشی، سفالگری، خوشنویسی، نمایش خلاق، سرود، علوم و نجوم به صورت ویژه در شیفت مخالف مراکز کانون برگزار می‌شود.

شیخی با بیان اینکه کانون کتابخانه تخصصی کودکان و نوجوانان است، تاکید کرد: در ایام تابستان ۲ مرکز شماره چهار و مرکز خیابان طالقانی سنندج به صورت ۲ شیفت از هشت صبح تا ۶ عصر فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/م

۲۰ مرکز ثابت و ۴ مرکز سیار کانون پرورش فکری استان آماده ثبت نام تابستانی هستند

 

برچسب ها: جوانان ، اوقات فراغت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.