فرمانده پلیس راه آهن کشور خبر داد؛

افزایش کشف جرائم در شبکه ریلی کشور

فرمانده پلیس راه آهن کشور از افزایش ۶۴ درصدی کشفیات پلیس راه آهن کشور نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.

افزایش کشف جرائم در شبکه ریلی کشور

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ ملکی فرمانده پلیس راه آهن کشور که امروز با هدف بازدید از خطوط ریلی فارس به شیراز سفر کرده بود، اظهار کرد: کشفیات پلیس راه آهن کشور نسبت به مدت مشابه پارسال ۶۴ درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: پلیس راه اهن کشور برای برقراری امنیت و آرامش در خطوط ریلی استفاده از فناوری‌های جدید را در دستور کار خود قرار داده است.

فرمانده پلیس راه آهن کشور تصریح کرد: پارسال ۶ ایستگاه راه آهن در کشور به ایکس ری و گیت ری مجهز شدند و امسال هم ۶ ایستگاه دیگر در نقاط مختلف کشور به این تجهیزات مجهز خواهند شد.

وی ادامه داد: سیستم‌های اعلام خطر و هشداردهنده، یکی دیگر از اقدامات این فرماندهی برای کاهش جرائم در حوزه ریلی کشور است و این اقدامات تا برقراری امنیت و ایمنی کامل ادامه خواهد داشت.

سرهنگ ملکی گفت: در حال حاضر بعضی جرائم از جمله سرقت‌های خرد مشکلاتی داردند که این مشکل با اقدامات پیشگیرانه و افزایش گشت‌ها و بازرسی‌ها در حال کاهش است.

فرمانده پلیس راه آهن کشور در این بازدید وضعیت امنیت و ایمنی را در مسیر ۵۰۰ کیلومتری خطوط ریلی فارس بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: همین امنیت و ایمنی باعث استقبال بیشتر هموطنان از خدمات شبکه ریلی و افزایش ضریب ۸۵ درصدی اشغال صندلی‌های قطار در فارس شده است.
انتهای پیام/چ

صحبت های فرمانده پلیس راه آهن کشور  در شیراز

برچسب ها: راه آهن ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار