گازرسانی به شهرک صنعتی امیرکبیر

باحضور مدیرعامل شرکت گاز استان عملیات گازرسانی به شهرک صنعتی امیرکبیر شهرضا آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حبیب قاسمی، شهردار شهرضا گفت: بعد از دو دهه از ساخت شهرک صنعتی امیرکبیر کلنگ آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث ایستگاه گاز و گازرسانی به شهرک صنعتی امیرکبیر به زمین زده شد و بنابر قول مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در مدت سه ماه گاز رسانی به این شهرک صنعتی انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه این پروژه به صورت مشارکتی و با مشارکت شهرداری شهرضا و شرکت گاز استان اصفهان انجام می‌شود تصریح کرد: بنابر برآورد غیررسمی ما ۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای انجام این پروژه نیاز بوده که توسط شرکت گاز استان تامین می‌شود.

شهردارشهرضا تصریح کرد: هدف از اجرای این پروژه گازرسانی احداث شبکه گازرسانی به طول ۲۷ کیلومتر دراین شهرک است و برای احداث ساختمان ایستگاه گاز دوماه زمان درنظر گرفته شده است.

قاسمی با اشاره به وجود بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ پلاک در این شهرک افزود: ۱۶۰۰ واحد صنعتی در شهرک صنعتی امیرکبیر شهرضا فعال یا در حال احداث هستند.

وی ادامه داد: مجتمع صنایع کارگاهی امیرکبیر در ۲۲۰ هکتار و در سه فاز در راستای رفاه حال شهروندان راه اندازی شد تا کارگاه‌هایی که ایجاد مشکلات صوتی و زیست محیطی در شهر دارند به این شهرک منتقل شوند.

شهردار شهرضا گفت: باتوجه به مالکیت شهرداری امسال ۱۵ میلیارد ریال از بودجه شهرداری برای آسفالت، جدول گذاری وتاسیس دفتر کارگاه جهت رتق وفتق امور اصناف مستقردر نظر گرفته است.

انتهای پیام/ی


۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای گازرسانی به شهرک صنعتی امیرکبیر

برچسب ها: گاز ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار