اخبارحوادث امروز بیست و هفتم خردادماه ۹۸؛

کشف محموله میلیاردی کالای پزشکی قاچاق در اصفهان /دستگیری سارقی با ۳ تن ریل سرقتی

مهم‌ترین حوادث امروز بیست و هفتم خردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروزبیست و هفتم خردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف محموله میلیاردی کالای پزشکی قاچاق در اصفهان

سرهنگ "حسین ترکیان" سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر وجود کالای پزشکی قاچاق در یکی از منازل شهر اصفهان موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات و کسب اطمینان از درستی موضوع با هماهنگی مقام قضائی به محل اعزام و در بازرسی صورت گرفته تعداد ۲۱۷ کارتن انواع تجهیزات پزشکی، ۱۳ کیسه و ۳ کارتن گاز استریل و باند خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف کردند.

سرهنگ ترکیان با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۲ میلیارد ریال برآورد شده، بیان داشت: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان در پایان از شهروندان خواست، با نیروی انتظامی مشارکت و تعامل داشته باشند تا ان شاءالله پدیده قاچاق که برهم زننده نظم اقتصادی جامعه است ریشه کن شود.
 

دستگیری سارقی با ۳ تن ریل سرقتی در اصفهان

سرهنگ "منصور نیت خواه"رئیس پلیس راه آهن اصفهان اظهار داشت: ماموران گشت پلیس راه آهن حین گشت زنی به یک وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه این خودرو حامل ۳ تن ریل راه آهن بود که برشکاری شده بودند بیان داشت: همچنین ۳ عدد کپسول هوابرش، یک کپسول گاز و ۲ عدد اهرم دست ساز جابجایی کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این خصوص یک سارق دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس راه آهن اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با هر گونه اخلال در نظام اقتصادی کشور برخورد قاطع و قانونی می‌کند و در این مسیر نیازمند مشارکت و همیاری مردمی است.

توقیف محموله ادکلن خارجی قاچاق در اصفهان

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: در بازدید بازرسان مبارزه با قاچاق کالای این مدیریت از یک واحد صنفی انبار تخلیه بار در اصفهان صد عدد ادکلن خارجی قاچاق کشف و جمع آوری شد.

جواد محمدی فشارکی ارزش این محموله قاچاق را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرد و افزود: پرونده تخلف این انبار برای رسیدگی به مراجع قانونی تحویل شد.
 

شرور قداره به دست با موتورسیکلت میلیاردی قاچاق

سرهنگ "محمدرضا خدادوست" فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهر اصفهان مطلع شدند فردی قداره به دست با یک دستگاه موتورسیکلت هوندای ۱۳۰۰ سی سی غیر مجاز در حال عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان است که بلافاصله وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: این فرد شرور به محض دیدن ماموران از محل متواری شد که طی یک عملیات ضربتی موتورسیکلت متوقف و متهم دستگیر شد.
این مقام انتظامی گفت: طی بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد موتورسیکلت غیرمجاز و قاچاق است که برابر اعلام نظر کارشناسان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ارزش دارد. است.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: پلیس با حمایت دستگاه قضا و با تمام توان و اقتدار کامل با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی جامعه و افرادی که سلامت روحی و روانی شهروندان را به خطر بیندازند برخورد قاطع می‌کند.
 

توقیف یک میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال کالای قاچاق در "سمیرم

سرهنگ "سهراب قرقانی"فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم اظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید "رئیسیان" شهرستان "سمیرم" حین کنترل خودرو‌های عبوری ۹ دستگاه خودرو شامل یک دستگاه وانت پیکان، ۲ دستگاه سواری سمند، ۳ دستگاه اتوبوس و ۳ دستگاه کامیون را بررسی محموله و مدارک متوقف کردند.

این مقام انتظامی افزود:در بازرسی از این خودرو‌ها تعداد ۸ دستگاه کولر گازی، ۴ دستگاه یخچال، ۲ دستگاه ال‌ای دی، ۲ دستگاه ماشین لباسشویی، ۱۰ عدد لوستر، ۱۰ عدد کپسول گاز کولر، ۱۲۴ عدد رم کامپیوتر، ۲۰ دستگاه صفحه نوری کامپیوتر، ۱۰ عدد لاستیک خودروی سواری و یک تن و ۶۰۰ کیلو گرم چوب بلوط همگی فاقد مدارگ گمرکی کشف شد.

وی بیان داشت: در این رابطه ۹ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم در پایان با اشاره به اینکه ارزش محموله‌های کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال اعلام شده، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در سال رونق تولید با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار