نوسان یک تا دو درجه ای میانگین هوا در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: میانگین دمای هوا در مناطق مختلف این استان تا پایان هفته جاری بین یک تا دو درجه در نوسان است.

نوسان یک تا دو درجه ای میانگین هوا در خراسان رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشینه دمای هوای امروز(دوشنبه) مشهد ۳۵ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری به ۳۶ درجه و در روز‌های پنج شنبه و جمعه این هفته به ترتیب به ۳۷ و ۳۸ درجه خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی اظهار داشت: کمینه دمای هوای مشهد طی این مدت بین ۲۰ و ۲۱ درجه سلسیوس در نوسان است و طی این مدت وزش باد به نسبت شدید به ویژه در عصر‌ها در نوار شرقی استان خراسان رضوی پیش بینی شده است.

اثمری همچنین از افزایش ابرناکی هوا در عصر روز جمعه و احتمال بارش‌های پراکنده باران در شمال غرب استان خراسان رضوی خبر داد و افزود: قوچان با کمینه دمای هوای ۹ درجه و سرخس با بیشینه دمای هوای ۴۱ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستان‌های خراسان رضوی در طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.
 
انتهای پیام//ع.م
 

میانگین دمای هوا در خراسان رضوی نوسان یک تا دو درجه ای دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.