به مناسبت هفته قوه قضاییه جشنواره آرزو‌ها و مسابقه شعر و دلنوشته ویژه مددجویان با حضور شاعرین مطرح استانی در زندان مرکزی برگزار و بامعرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

اختتامیه مسابقات شعر و جشنواره آرزو‌ها در زندان مرکزی کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  نیک نام، رییس اداره فرهنگی اداره کل زندان‌های استان کرمان در  اختتامیه مسابقات شعر و دلنوشته و جشنواره آرزو‌ها در زندان مرکزی گفت: هنر چشمه زلال و بی پایان است که جوشش آن زندگی است.

وی افزود: هنر خورشیدی است که نورش اندیشه پرور و روح انگیز است.

نیک نام اظهار کرد: کسانی که تلا‌ش می‌کنند جرعه‌ای ازاین چشمه بنوشند و ازتابش این نور بهره‌مند شوند قدم در راه سعادت و خوشبختی گذاشتند.

وی تصریح کرد: یکی ازبهترین راه‌های انتقال مسائل و مشکلات و بیان نکات مدنظر ازطریق شعر، طنز و ادبیات می‌باشد.

رییس اداره فرهنگی و هنری زندان بااشاره به پیگیری اهداف مورد نظر گفت: با راستگویی و دوم واقع بین بودن به مسائل و مشکلات می‌توانیم اهدافی را که پیگیری میکنیم به سمع و نظر مسئولان و افراد هدف برسانیم.

وی افزود: امید است مددجویان و افرادی که دراین راه تلاش و کوشش می‌کنندتعداد آن‌ها به اندازه‌ای برسد که مسابقات استانی را با حضور مددجویان دیگر زندان‌های استان برگزار کنیم و بتوانیم از امتیازاتی که برای مدد جویانی که درراستای قرآنی فعالیت دارند در زمینه شعر و ادب و هنر هم بتوانیم استفاده کنیم.

نیک نام اظهار داشت: ان شاء الله همه مددجویان باهنر‌های فرهنگی و هنری آشناشوند و بتوانیم امتیازات خوبی در مسابقات استانی و کشوری کسب کنیم.

اختتامیه جشنواره آرزو‌ها و شب شعر در زندان مرکزی باحضور مددجویان، علی ملازاده، ایمان شجاعی و علی حاجی زاده از شعرای حوزه هنری و شعر خوانی با داوری و حضور آقای مهندس نیک نفس برگزار شد و در پایان نفرات برتر انتخاب و به آن‌ها جوائزی اهداشد.

انتهای پیام/س

جشنواره آرزو ها در زندان مرکزی کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.