برگزاری اجرای ارزیابی جهش تحصیلی از ۳۰ خرداد ماه

ارزیابی متقاضیان جهش تحصیلی، از ۳۰ خرداد ماه آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علی متقیان رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی گفت: اولین اقدام برای شرکت متقاضیان در جهش تحصیلی ثبت اطلاعات فردی، خانوادگی و ثبت پایه جهش دانش آموزان در سامانه سنجش و نوبت گیری مدیران مدارس ابتدائی جهت معرفی به پایگاه تخصصی می‌باشد.

متقیان با اشاره به اینکه ثبت نام و نوبت گیری متقاضیان ارزیابی جهش تحصیلی از تاریخ ۳۰ خرداد لغایت ۲۰ تیرماه سال جاری صورت می‌پذیرد، افزود: مدارک لازم جهت حضور در پایگاه‌های سنجش اصل وکپی شناسنامه دانش آموز و پرینت معرفی نامه عکس دار و ممهور به مهر مدرسه می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: جهش از پایه اول به سوم و جهش برای بار دوم، مشروط به اخذ رای کمیسیون و ثبت شماره و تاریخ آن در سامانه سناد می‌باشد و برای دانش آموزانی که سال گذشته متقاضی جهش تحصیلی بوده و حداقل امتیاز لازم را کسب ننموده اند، در صورت تقاضای مجدد در سال جاری با پرداخت وجه مطابق دستورالعمل مالی سنجش سال ۹۸ صرفاً می‌توانند یک بار دیگر مورد ارزیابی قرار گیرند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان در رابطه با متقاضیان جهش چندپایه و خارج از آیین نامه گفت: تایید ارزیابی باید از طریق معاونت آموزش ابتدایی وزارت متبوع و شورای عالی وزارت آموزش و پرورش بررسی و اعلام نظر گردد تا فرآیند نوبت گیری و ارزیابی این گروه نیز از طریق سامانه سنجش انجام گیرد وهمچنین مبلغ واریزی مطابق دستورالعمل مالی سنجش سال ۹۸، ۹۰ هزارتومان برای هر نفر می‌باشد که پرداخت آن از طریق سیستم درگاه و در سامانه پرداخت تعرفه در زمان نوبت گیری انجام می‌شود.

انتهای پیام/م


آغاز اجرای ارزیابی جهش تحصیلی از ۳۰ خرداد ماه

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیرزاده
۰۹:۱۹ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
سلام.تاریخ امتحان برای جهش روبماشهریورگفتن.پسرم جامونده.هیچ کاردیگه ویا هیچ تمدیدی لحاظ نمیشه؟!
Iran (Islamic Republic of)
ونوس
۱۴:۴۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
با سلام ، من هزینه تعرفه جهش را پرداخت کرده ام ولی به دلیل تاخیر دبستان نوبت سنجش برایم نگرفتند و سایت بسته شده ، آیا امکان نوبت گیری وجود دارد؟اگر وجود ندارد هزینه ای که پرداخت کردم چه می شود؟