دستگیری عامل سرقت‌های سریالی کابل‌های برق در زاهدان با ۳۰ فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان وبلوچستان از دستگیری عامل سرقت‌های سریالی کابل‌های برق در زاهدان با ۳۰ فقره سرقت خبر داد.

دستگیری عامل سرقت‌های سریالی کابل‌های برق در زاهدان با ۳۰ فقره سرقتسرهنگ ابراهیم ملاشاهی رئیس پلیس آگاهی استان سیستان وبلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: : در پی گزارش سرقت‌های سریالی کابل‌های برق در سطح شهر زاهدان تیمی ویژه از اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی جغرافیای زمانی و مکانی سرقت‌ها گشت‌های هدفمندی را با همکاری کلانتری‌های سطح شهر زاهدان شروع کردند.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سارق ادامه داشت تا اینکه ساعت سه بامداد ۲۹ نهم خرداد ماه تیم گشت کلانتری ۱۴ متهم را در حال بریدن کابل‌های برق دستگیر کردند.

وی عنوان کرد: متهم پس از بازجوئی‌های اولیه با هماهنگی مقام قضائی به پلیس آگاهی منتقل و در چندین مرحله بازجوئی‌های علمی کارآگاهان پلیس آگاهی به ۳۰ فقره سرقت سیم و کابل‌های برق و مخابرات در سطح شهر زاهدان اعتراف کرد.

سرهنگ ملاشاهی بیان داشت: در ادامه تحقیقات مالخر کابل‌های مسروقه نیز دستگیر و مقادیر سیم و کابل مسروقه از مخفیگاهش کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: متهمان پس از بازجوئی‌های تکمیلی با تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام/ع

سارق کابل برق دستگیر شد

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.