در هفتاد و سومین جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان مطرح شد؛

نگرانی وزیر ورزش از افزایش روند طلاق در استان قم

وزیر ورزش و جوانان گفت: افزایش طلاق در استان قم که یک جامعه مذهبی- فرهنگی با حضور طلاب و مراجع تقلید است، بسیار نگران کننده است.

به گزارش خبرنگار حوزه ازدواج و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در هفتاد و سومین جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان بعد از ارائه گزارش عملکرد حوزه جوانان استان قم اظهار کرد: رشد آمار طلاق و کاهش ازدواج نگران کننده است.

وی با بیان اینکه روند ازدواج و افزایش طلاق در جامعه مذهبی قم که یک جامعه مذهبی-فرهنگی با حضور طلاب و مراجع تقلید است، بسیار نگران کننده است، گفت: با این شرایط و با وجود برخی ملاحظات در این استان باید به دنبال ایجاد و افزایش نشاط اجتماعی باشیم.

سلطانی فر گفت: ورزش به ویژه ورزش همگانی باعث افزایش نشاط اجتماعی می‌شود، همچنین در این زمینه مدیران و استاندار این استان می‌توانند با برپایی راهپیمایی‌های خانوادگی و کوهپیمایی‌ها جمع زیادی از مردم را برای افزایش این نشاط در یک جا جمع کند.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه جشنواره‌های بومی و محلی نیز می‌توانند به این بخش کمک کنند، ادامه داد: این استان ظرفیت این را دارد که از مجموعه یادگار‌های ما برای برگزاری رویداد‌های ورزشی و ملی استفاده کند.

سلطانی گفت: در دو هفته گذشته با رویداد لیگ ملت‌های جهان والیبال در استان ارومیه توانستیم شادی و تحرک را در جامعه ایجاد کنیم، چرا که همه مردم استان درگیر این رویداد بودند.

وی افزود:استان قم می‌تواند با برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و مذهبی در میلاد همه ائمه برنامه‌های فرهنگی و ورزشی را توسعه دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ازدواج ، وزارت ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار