آذربایجانشرقی موفق‌ترین استان در اجرای طرح سرباز مهارت

مدیر کل طرح های ملی و فراگیر وزارت ورزش و جوانان کشور،آذربایجانشرقی را از موفق ترین استانهای مجری طرح سرباز مهارت اعلام کرد .

آذربایجانشرقی موفق‌ترین استان در اجرای طرح سرباز مهارتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،آل اسحاقمدیر کل طرح های ملی و فراگیر وزارت ورزش و جوانان کشور در مراسم تجلیل از عوامل طرح مهارت سرباز با اشاره به اینکه استان آذربایجانشرقی فراتر از تعهدات خود عمل کرده و در بین پنج استانی که این طرح را بصورت پایلوت اجرایی کردند، موفق‌ترین استان بوده است، گفت: این نشان دهنده آنست که آذربایجانشرقی انتخاب درستی بوده و در همه موضوعات جزو اولین انتخابهاست.


وی تصریح کرد: انتظار نداشتیم این طرح در طول یک سالی که بین وزارت ورزش و جوانان و نیرو‌های مسلح انعقاد شده بود به این زودی به نتیجه برسد و هیچ استانی تا بحال به اندازه آدربایجانشرقی فعال نبوده، چون این استان حتی به مرحله اعطای مدرک نیز رسیده است.

 

در ابتدای مراسم رضا تقی زاده معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان با ارایه گزارشی از اجرای طرح سرباز مهارت در استان بعنوان یکی از استان‌های پایلوت گفت: در این طرح تعداد یک هزارو ۲۰۰ نفر از سربازان در ۱۲ یگان از نیرو‌های مسلح استان که نهصد نفر آن دربخش مهارت‌های زندگی و سیصد نفر در بخش مهارت‌های کسب و کار با همکاری جهاد دانشگاهی استان شرکت داشتند موفق به کسب گواهینامه دوره شده اند.


وی ادامه داد: در حوزه جوانان دوره آموزش‌های عمومی از جمله مهارت‌های زندگی، کنترل خشم، کارآفرینی اجتماعی (کسب و کار) برگزار شد که برای همه این دوره‌ها مدرک معتبر و رسمی از طرف جهاد دانشگاهی استان اعطا شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی ادامه داد: برابر تفاهم نامه صورت گرفته بین نیرو‌های مسلح و وزارت ورزش و جوانان تعداد ۴۰هزار سرباز در فاز اول این طرح از آموزش‌های لازم در کشور برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/

آذربایجانشرقی موفق‌ترین استان در اجرای طرح سرباز مهارت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.