فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص):

آمریکا در صورت وقوع جنگ، هزینه زیادی را پرداخت خواهد کرد

سرلشکر رشید گفت: اقدامات مداخله جویانه آمریکا و تحریک بعضی از همراهان منطقه ای آنها آرامش و ثبات منطقه را به خطر می اندازد.

آمریکا در صورت وقوع جنگ، هزینه زیادی را پرداخت خواهند کردبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشکر پاسدار «غلامعلی رشید» فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) در بازدید یکی از پایگاه های نیروی هوا فضای سپاه پاسداران در استان اصفهان اظهار کرد: ما از جنگ استقبال نمی کنیم، اما برای دفاع از منافع ملت شریف ایران مقابل هرگونه تهدید و تجاوزی قاطعانه برخورد می کنیم.

وی انهدام هواپیمای جاسوسی مدرن آمریکایی در شرق تنگه هرمز بر فراز آب های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران را نمونه ای روشن از این دفاع شجاعانه دانست.

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) تصریح کرد: این عملیات با چهار ویژگی دقت در هدف گذاری، محاسبه بسیار دقیق، تصمیم گیری و اقدام به موقع همراه بود که از این اقدام به موقع و عملیات بسیار درخشان از نیروهای قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و به ویژه پدافند هوایی نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکر کرد.

سرلشکر رشید منافع ملت های منطقه را به هم پیوسته دانست و خاطرنشان کرد: اقدامات مداخله جویانه آمریکایی ها و تحریک بعضی از همراهان منطقه ای آنها به ویژه رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی، صلح و آرامش و ثبات منطقه را به خطر می اندازد و این در حالی است که در صورت وقوع جنگ هزینه زیادی را پرداخت خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار