آغاز گردهمایی بزرگ ضد دولتی در کابل به دعوت «حنیف اتمر»

گردهمایی بزرگ مردمی در مخالفت با تداوم کار محمد اشرف غنی به دعوت تیم انتخاباتی صلح و اعتدال به رهبری «حنیف اتمر» هم اکنون در حال برگزاری است.

آغاز گردهمایی بزرگ ضد دولتی در کابل به دعوت «حنیف اتمر»به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، گردهمایی بزرگ مردمی در مخالفت با تداوم کار محمد اشرف غنی به دعوت تیم انتخاباتی صلح و اعتدال به رهبری «حنیف اتمر» هم اکنون در حال برگزاری است.

هزاران هوادار تیم صلح و اعتدال و سایر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از صبح امروز در ورزشگاه کابل (استادیوم غازی) حضور یافته اند.

تیم صلح و اعتدال و ساير اعضای شورای نامزدان انتخابات رياست جمهوری افغانستان در اعلامیه‌ای گفته اند که این گردهمایی برای مخالفت با قانون ستیزی و حکومت نامشروع اشرف غنی است.

در اعلامیه این تیم آمده که این همايش در مطابقت كامل با قوانين نافذه كشور برگزار خواهد گردید و برگزار کنندگان تاکید کرده اند که با در نظرداشت اهميت حفظ نظم شهر، مصوونيت و رفاه شهروندان، قرار است همايش مذكور در يك فضای كاملا صلح آميز و در هماهنگی كامل با مسئولين امنيتی برگزار شود.

تیم صلح و اعتدال و شورای نامزدان انتخابات ریاست جمهوری افغانستان گفته اند که حلقات خاصی از درون شورای امنیت افغانستان و ارگ ریاست جمهوری و حلقات وابسته به تیم انتخاباتی حاكم، در پی ایجاد اختلال در روند برگزاری این همایش می‌باشند.

گفتنی است که مهلت قانونی دولت اشرف غنی اول جوزا/ خرداد به پایان رسیده بود اما دادگاه عالی افغانستان دولت وی را تا برگزاری انتخابات ریساست جمهوری تمدید کرد. نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری خواستار کناره گیری اشرف غنی و ایجاد حکومت سرپرست هستند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار