اقدام هر چه سریع تر بانک‌ها در جذب و پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران

معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمامی بانک‌های عامل این استان در تعامل بایکدیگر نهایت تلاش خود را برای جذب ۱۰۰ درصدی تسهیلات مسکن ایثارگران به کار گیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،جعفر گوهرگانی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت:تسریع در روند پرداخت تسهیلات و وحدت رویه توسط هفت بانک عامل استان از جمله مسکن، ملت، رفاه کارگران، ملی، سپه، صادرات و تجارت برای جذب ۱۰۰ درصدی این تسهیلات به افراد واجد شرایط باید به طور جد در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: بانک‌های عامل کهگیلویه و بویراحمد ظرف ۱۵ روز آینده گزارش جذب را به حوزه اقتصادی استانداری ارائه دهند و حداکثر زمان تشکیل پرونده و نتیجه آن نیز تا یک ماه انجام شود.

گوهرگانی بیان کرد: جانبازان، فرزند جانبازان ۷۰ درصد، آزادگان، همسران و فرزندان شهدا و والدین شهدا واجد شرایط دریافت تسهیلات یارانه دار مسکن ایثارگران هستند.

وی  افزود: این تسهیلات با سود چهار درصد و با بازپرداخت ۲۰ ساله به استناد بند (ج) ماده ۳ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران پرداخت می‌شود.

معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: تعداد ۷۰۳ فقره تسهیلات سهمیه استان است که به بانک‌های عامل ابلاغ شده است،.

وی گفت: مبلغ این وام در مرکز استان ۷۷۰ میلیون ریال در شهرستان‌ها ۶۶۰ میلیون ریال و در مناطق روستایی ۳۸۰ میلیون ریال است که به ایثارگران واجد شرایط پرداخت خواهد شد.

کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و ۸۸۰ شهید، ۳۱۷ آزاده و افزون بر ۹ هزار جانباز تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: شهدا ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.