مشارکت بین بخشی با شورای شهر با هدف ارتقا سلامت شهروندان مهاباد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهاباد در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر مهاباد بر مشارکت بین بخشی با شورای اسلامی شهر با هدف ارتقای سلامت شهروندان تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، دکتر بهزاد سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: اهمیت سلامت در توانایی افراد برای توسعه جامعه سالم نقش موثری دارد و شبکه بهداشت و درمان مهاباد با به کار بردن تمامی امکانات قادر به تامین ۲۵ درصد سلامت جامعه می‌باشد و سایر سازمان‌ها و ارگان‌ها در فراهم نمودن سلامت جامعه نقش بسزایی دارند.

وی افزود: مشارکت بین بخشی سازمان‌ها و ادارات با شبکه بهداشت و درمان مهاباد می‌تواند در گسترش فرهنگ پیشگیری و ارتقا سطح سواد سلامت مردم در جامعه موثر بوده و افراد با آگاهی در خود مراقبتی و تامین سلامت جامعه خود کوشا باشند.

دکتر بهزاد ضمن تشکر از ریاست دانشگاه علوم پزشکی ارومیه اضافه کرد: در راستای اجرای برنامه طرح تحول سلامت با پیگیری‌های رئیس دانشگاه ۵۰ تخت به تخت‌های بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد افزوده شد و فضای فیزیکی حوزه بهداشت و درمان نسبت به قبل از برنامه طرح تحول افزایش چشمگیری یافته است.

وی اظهار داشت: مشارکت شورای شهر مهاباد در محوطه سازی حیاط بیمارستان می‌تواند در ایجاد نظم و هدایت خودرو‌های شخصی به پارکینگ و سرو سامان بخشیدن به این مکان موثر باشد.

در ادامه حامد حیدری رئیس شورای اسلامی شهر مهاباد گفت: شورای شهر و شهرداری مهاباد میتواند از طریق همکاری بین بخشی در زیباسازی محوطه اطراف حیاط بیمارستان، جدول کشی و ایجاد چمن و فضای سبز موجب آرامش روحی و روانی بیماران و مراجعین گردد.

وی افزود: نیرو‌های حوزه بهداشت و درمان مهاباد در راستای ارتقا سلامت شهروندان همواره با تلاش خستگی ناپذیر و شبانه روزی در حال خدمت رسانی هستند که جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام/ج

تعامل شورای اسلامی شهر با شبکه بهداشت و درمان مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.