وزش باد شدید در خراسان رضوی تداوم دارد

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: وزش باد نسبتا شدید تا شدید تا پایان هفته جاری در مناطق مختلف این استان به ویژه نواحی جنوبی و شرقی آن تداوم دارد.

وزش باد شدید در خراسان رضوی تداوم داردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، زهرا آهنگرزاده کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: وزش باد پیش بینی شده برای نواحی شرقی و جنوبی خراسان رضوی همراه با گرد و خاک رخ خواهد داد.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی افزود: عصر روز‌های چهارشنبه تا جمعه هفته جاری نیز شاهد افزایش ابرناکی در خراسان رضوی و احتمال بارش‌های پراکنده باران در نیمه شمالی استان به ویژه در روز جمعه خواهیم بود.

آهنگرزداه تصریح کرد: همچنین در این مدت میانگین دمای هوا در سطح استان تغییرات یک تا دو درجه‌ای دارد بطوری که بیشینه دمای هوا در مشهد طی این مدت بین ۳۵ تا ۳۷ درجه سلسیوس در نوسان است.

قوچان با کمینه دمای ۱۲ درجه و سرخس با بیشینه دمای ۴۲ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهر‌های خراسان رضوی در طول ۲۴ ساعت گذشته بودند و بیشترین شدت وزش باد نیز طی همین مدت از تایباد با سرعت ۵۸ کیلومتر بر ساعت گزارش شد.
انتهای پیام//ع.م

تداوم وزش باد شدید در خراسان رضوی

 



برچسب ها: آب و هوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.