برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی در استان

یکه خانی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از برگزاری مرحله استانی این جشنواره خبر داد.

یکه خوانی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: تعداد دانش آموزان راه یافته به مرحله استانی این جشنواره ۱۶۵ نفر هستند که از این تعداد ۱۱۵ دانش آموز دختر و مابقی پسر هستند.

وی با بیان اینکه جشنواره نوجوا ن خوارزمی با هدف ارتقای دانش مهارت و نگرش دانش آموزان در زمینه پژوهش و شیوه کشف و حل خلاقانه مسایل دانش آموزان اول برگزار می‌شود افزود: این جشنواره در ۴ سطح آموزشگاهی، شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

یکه خانی با اشاره به اینکه این دوره در روز‌های ۳ و ۴ تیر ماه برگزار شد افزود: مرحله کشوری جشنواره نوجوان خوارزمی در اصفهان برگزار خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: دانش اموزان به صورت تیمی در شش محور پژوهش، فعالیت‌های آزمایشگاهی، دست سازه ها، زبان وادبیات فارسی، بازارچه درس کار و فناوری و زبان خارجه به رقابت می‌پردازند.

وی با اشاره به تلاش دانش آموزان در این جشنواره بیان کرد: امیدواریم امسال هم شاهد موفقیت‌های بیشتر در این زمینه باشیم.

یکه خانی در پایان اظهار کرد: سال گذشته دانش آموزان در محور پژوهش کار وفناوری رتبه اول کشور، در محور دست سازه‌ها رتبه سوم و درسایر محور‌ها رتبه دوم کشور را بدست آموردند.

انتهای پیام / ط ا

رقابت ۱۶۵ دانش آموز در جشنواره نوجوان خوارزمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار