ملکی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

اطفای حریق مرکز درمانی بعثت در بزرگراه افسریه

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از اطفای حریق مرکز درمانی بعثت در بزرگراه افسریه خبر داد.

اطفای حریق یک مرکز درمانی در بزرگراه افسریهسید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در ساعت ۱۱:۰۸ ظهر امروز (سه‌شنبه چهارم تیرماه) یک مورد حادثه آتش سوزی در یک مرکز درمانی در بزرگراه افسریه، بزرگراه بسیج بلوار هجرت به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهر تهران اعلام شد که بلافاصله ۳ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: محل حادثه بخش درمانی بیمارستان بعثت بود که دچار حریق شده و از آن دود بلند می شد که قبل از رسیدن نیرو‌های آتش نشانی شهرداری تهران، ماموران آتش نشانی مجموعه اقدام به اطفای حریق کرده بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: زمانی که آتش نشان‌ها به محل رسیدند مشاهده کردند که نیرو‌های امدادی و حراست مجموعه بیمارستان در حال خارج کردن بیماران بخش به بیرون هستند.

ملکی گفت: در بررسی ها مشخص شد از قسمت رایزر که سیم‌های برق از آن عبور می‌کند، آتش سوزی و کند سوزی سیم‌های برق رخ داده و دود تجمع کرده است، به همین منظور بیماران آن بخش را از مجموعه خارج کردند تا به فردی آسیب نرسد و حدود ۳۰ تا ۴۰ نفر از بیماران به بخش‌های دیگر منتقل شدند.

وی افزود: آتش نشان‌ها به سرعت آتش را خاموش و عملیات تخلیه دود را انجام دادند و خوشبختانه در این حادثه هیچ مورد مصدومیتی مشاهده نشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار