داستان همیشگی عروس و مادر شوهر بحث داغ فضای مجازی شد +عکس

چالش جدیدی که در شبکه‌های مجازی در آمریکا راه افتاده است به داستان همیشگی مشکلات عروس و مادر شوهر ختم شد.

داستان همیشگی عروس و مادر شوهر بحث داغ فضای مجازی شد+تصویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جالب است بدانید که داستان ناسازگاری عروس و مادر شوهر جهانی است و در هر نقطه از دنیا مشکلات بین این دو عضو یک خانواده دیده می‌شود.

به تازگی چالشی که در شبکه‌های مجازی آمریکا راه افتاده است نیز به داستانی که از قدیم بین عروس و مادرشوهر بود، ختم می‌شود. ماجرا از این جا شروع شد که جیمی فلون بازیگر تلویزیونی آمریکا در توییتر فلش مابی راه انداخت. فلش ماب یک پدیده اجتماعی و جدید در رابطه با یک قرار دسته جمعی هدفمند است که از طریق رسانه‌های دنیای مجازی صورت می‌گیرد.

«فلون» در این فلش ماب از کاربران خواست در مورد اتفاقات عجیب و غریب در مراسم عروسی خود پست بگذارند. امی پنیس از جمله شرکت‌کننده‌ها در این پدیده اجتماعی بود که پستش بیشترین بازدیدکننده را داشت. او یک زن ۴۰ ساله از اوهایو است که با گذاشتن تصویری در توییترش بسیار معروف شد. در این پست، تصویری از دو زن است که هر دو لباس عروس پوشیده‌اند. «امی» نوشت در روز عروسی‌اش، مادر همسر او نیز لباس عروس بر تن کرد و در مراسم حاضر شد که از نظر خیلی از کاربران این کار یک فاجعه و شروع جنگ بین عروس و مادر شوهر بود.

این پست بیش از ۵۵ هزار بار دیده شد و به سرعت در فضای مجازی چرخید. بسیاری از کاربران با عروس آن شب مراسم همدردی کردند و خیلی‌ها هم مادرشوهر را مورد انتقاد قرار دادند.


انتهای پیام/

فلش ماب اتفاقات عجیب و غریب در مراسم عروسی

برچسب ها: توییتر ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار