قمری: چهار تفاهم نامه همکاری به منظور توسعه همگانی دوچرخه سواری امضا کردیم

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: چهار تفاهم نامه همکاری به منظور توسعه همگانی دوچرخه سواری در بخش‌های شهرداری، وزارت کشور، روستایی و آموزش و پرورش امضا کردیم.

قمری: چهار تفاهم نامه همکاری به منظور توسعه همگانی دوچرخه سواری امضا کردیمبه گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشور در مورد تفاهم نامه اخیری که با چهار ارگان امضا شده است، گفت: چهار تفاهم نامه در بخش شهرداری، روستایی، آموزش و پرورش و در حوزه وزرات کشور به صورت زیربنایی و به منظور جذب استعداد‌ها و برنامه‌های خاص در سطوح مختلف انجام گرفت که هدف اصلی توسعه دوچرخه سواری همگانی از طریق هیئت‌های دوچرخه سواری است.

وی افزود: همچنین در حوزه شهرداری دست خواهیم داشت تا ضمن اینکه مسابقات در حوزه شهرداری انجام می‌شود امتیاز‌ها را نیز به دست آوریم تا در بخش استعدادیابی موثر عمل کنیم و میزان علاقه مندی شهر‌ها به رشته دوچرخه سواری را بررسی کنیم. همچنین در ۵۰ بخش اقایان و خانم‌ها نخبه یابی کردیم جلسه‌ای به زودی در مورد آن تشکیل می‌دهیم.

او ادامه داد: از بین همه دوچرخه سواران در این طرح یک پالایش می‌کنیم و استعدادیابی را انجام خواهیم داد.

قمری در مورد مسابقات دوچرخه سواری پیش روی دوچرخه سواران در ماه‌های آینده گفت:در شهر اصفهان مسابقات دوچرخه سواری را در بخش مردان برگزار می‌کنیم و در بخش بانوان و بخش جاده و کوهستان نیز مسابقاتی را ترتیب خواهیم داد.

او افزود: مسابقات دوچرخه سواری بانوان نیز در شهر سردشت برگزار می‌شود. به غیر از این مسابقات قهرمانی آسیا که مرداد ماه برگزار می‌شود را در پیش داریم که بازیکنان ما برای این رقابت‌ها آماده می‌شوند. امیدواریم در رقاب‌هایی که کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را در پی دارد، خوش بدرخشیم و سهمیه لازم را کسب کنیم. همچنین مسابقات تور آذربایجان مهر ماه برگزار می‌شود و امتیاز برای جاده دارد. در مسابقات قهرمانی کشور سعی داریم کار‌های بچه‌ها را انجام دهیم و تا بچه‌هایی که در کسب سهمیه هستند اولویت قرار دهیم.

انتهای پیام/

اظهارات قمری درباره فدراسیون دوچرخه سواری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار