سلگی: برای حضور در مسابقات جهانی انگلیس منتظر مجوز شورای برون مرزی هستیم

مدیر تیم‌های ملی دوچرخه سواری گفت: پس از ارسال دعوت نامه فدراسیون جهانی برای حضور در مسابقات جهانی جاده انگلیس منتظر مجوز شورای برون مرزی هستیم.

سلگی: برای حضور در مسابقات جهانی منتظر مجوز شورای برون مرزی هستیممحسن سلگی مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری کشورمان در گفتگو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: با توجه به اینکه مسابقات جهانی جاده از ۳۱ شهرماه تا ۷ مهرماه در بریتانیا انگلیس برگزار می‌شود، ما از فدراسیون جهانی دوچرخه سواری در خواست کردیم با توجه به فرصت محدود دعوت نامه‌ای برای حضور در این مسابقه برای ما ارسال کنند. خوشبختانه دیروز دعوت نامه تیم ملی کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان ارسال شد و برای مجوز شورای برون مرزی اقدام کردیم. معمولا هر دو هفته یکبار شورای برون مرزی برگزار می‌شود که امیدواریم مسابقات جهانی جاده تصویب شود تا بتوانیم ویزا بگیریم. امسال سال کسب سهمیه المپیگ ۲۰۲۰ است که حضور در مسابقات جهانی جاده می‌تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

او در ادامه گفت: ما کار‌های قانونی اخذ ویزا را انجام می‌دهیم و اگر قرار باشد برای گرفتن ویزا انگیس دچار مشکل شویم از ابتدا به ما اعلام نمی‌کنند. فدراسیون تلاش کرد تا برای همه‌ی رده‌های سنی تیم ملی در بخش آقایان و بانوان دعوت نامه بگیرم که نفرات اعزامی بستگی به بودجه‌ای دارد که قرار است برای این مسابقه در نظر گرفته شود. البته تاکنون برای ۹ ملی پوش دعوت نامه گرفته ایم.

سلگی در پایان اظهار کرد: اردو‌های تیم ملی پیست را پس از مسابقات قهرمانی کشور آغاز می‌کنیم چرا که مسابقات قهرمانی آسیا پیست به میزبانی کره جنوبی در مهر ماه برگزار می‌شود. همچنین اردو‌ی تیم ملی کوهستان در استان مرکزی به مدت دو هفته و پس از آن مسابقات قهرمانی کوهستان برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید:

فراز شکری فاتح اولین روز مسابقات بین المللی بام ایران شد

دختران رکابزن در راه فتح المپیک ۲۰۲۰ توکیو

کسب عنوان پنجمی پرتوآذر در کاپ اسلونی


انتهای پیام/

ارسال دعوت نامه برای ۹ رکابزن برای حضور در مسابقات جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار