بازگشت کیمیا علیزاده به مسابقات تکواندو

بانوی المپیکی تکواندو ایران به زودی در مسابقات ورزشی حاضر می‌شود.

کیمیا علیزاده و بازگشتش به دنیای ورزش

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کیمیا علیزاده دارنده اولین مدال المپیک بانوان ایران درباره بازگشتش به دنیای ورزش در گفتگو با یک شبکه تلویزیونی گفت: بعد از فیزیو تراپی‌هایی که داشتم از اردیبهشت ماه سال جاری تمریناتم را به صورت حرفه‌ای شروع کردم و اکنون در اردوی تیم ملی دانشجویان هستم، اما به مسابقات اعزام نمی‌شوم و ان شاءالله از مسابقات قهرمانی کشور شروع می‌کنم.

او تصریح کرد: خدارا شکر هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ روانی به شرایط ایده آلی رسیده ام و در آرامش کامل تمریناتم را دنبال می‌کنم. ۱۳ مرداد مسابقات قهرمانی کشور است و بعد از آن استارت مسابقات می‌خورد.

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان: کیمیا روحیه خوبی دارد

مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان ایران اظهار داشت: ما باید کیمیا را وارد گردونه می‌کردیم و تمرینات تیم ملی دانشجویان استارت خوبی برای او است که کیمیا متوجه شود از لحاظ فنی تفاوت چندانی با سایر بازیکنان ندارد.

کمرانی در ادامه گفت: خدا را شکر کیمیا هم روحیه خیلی خوبی دارد و هم استراحت یک ساله به او کمک کرد که خودش را بازگرداند و به مسابقات نزدیک شود و خدا بخواهد در سال جاری در مسابقات لیگ هم شرکت خواهد کرد، باید از بازیکنانی مانند کیمیا علیزاده و مهلا مومن زاده حمایت کرد، چون دختران مستعدی هستند.


بیشتر بخوانید:

پوررهنما: کسب سهمیه پارالمپیک خط و نشانی جدی برای حریفانم است

کرمی: افت تیم ملی تکواندو را قبول ندارم

کرمی: شایسته سالاری در انتخابی تیم ملی رعایت شد/ در منچستر باید طلا بگیریم/ تعداد سهمیه المپیک تضمین کننده موفقیت در این بازی‌ها نیست


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.