پوررهنما: کسب سهمیه پارالمپیک خط و نشانی جدی برای حریفانم است

ملی پوش پاراتکواندو گفت: کسب سهمیه پارالمپیک توکیو خط و نشانی برای حریفانم است تا قدرت پاراتکواندو ایران را به آن‌ها ثابت کنیم.

پوررهنما: کسب سهمیه پارالمپیک خط و نشانی جدی برای حریفانم استمهدی پوررهنما ملی پوش پاراتکواندو در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد:در حال حاضر برای مسابقات قهرمانی جهان در ترکیه آماده می‌شویم و فاز استقامت را پشت سر گذاشتیم و کم کم به آمادگی نسبی نزدیک می‌شویم. خوشبختانه تا زمان مسابقات حدود یکماه فرصت داریم تا خودمان را به اوج آمادگی برسیم.

او درباره اینکه توانسته سهمیه پارالمپیک را کسب کند عنوان کرد: از اینکه توانستم در این فاصله زمانی سهمیه پارالمپیک را کسب کنم خوشحال هستم و باعث افتخار است. کسب این سهمیه خط و نشانی برای حریفانم در دنیا است تا قدرت پاراتکواندو ایران را به آن‌ها ثابت کنیم. اینکه تیم ما دررقابت‌های قهرمانی جهان و قهرمانی آسیا با داشتن سهمیه پارالمپیک حاضر می‌شود برای نشان قدرت ما به دنیا مهم است و می‌توانیم قطعیت تکواندو ایران را به رخ حریفانمان بکشیم.

رهنما تصریح کرد: حدود یکسال و نیم تا آغاز رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو مانده است و فکر می‌کنم در ورزش قهرمانی بر‌ای یک ورزشکار هر روز اهمیت خاصی دارد که می‌تواند در روند موفقیت او تاثیر گذار باشد.

ملی پوش پاراتکواندو در ادامه بیان کرد: کسب سهمیه پارالمپیک کار من را سخت‌تر می‌کند چرا که مربیان دنیا تمرکز خود را روی ورزشکار شناخته شده می‌گذارند تا آنالیز درستی از رقابت‌های او داشته باشند تا با تحلیل نقاط ضعف او بتوانند راهی برای شکستش پیدا کنند، اما کار برای یک ورزشکاری که مطرح نیست راحت‌تر است چرا که چیزی برای از دست دادن ندارد، اما من باید در مسابقات علاوه بر کسب مدال باید از عنوان‌های قبلی ام دفاع کنم.

او افزود: تکواندو ورزش مورد توجه مردم است و تاثیر زیادی روی آن‌ها دارد. شاید ورزشکاری در رشته دیگر مدال آوری کند مانند تکواندو به چشم نیاید. در تاریخ تکواندو اسطوره‌های مانند هادی ساعی، مهدی بی باک و یوسف کرمی را داریم که برند تکواندو هستند و امیدوارم که ما هم بتوانیم برای تکواندو ایران در رقابت‌های جهانی و آسیایی آبرو داری کنیم.

ملی پوش پاراتکواندو در پایان درباره علت حضورش در ورزش حرفه‌ای گفت: یکی از اهدافی که باعث شد وارد ورزش حرفه‌ای شوم این بود که برای افراد معلول و خانواده‌هایی که فرزند دارای معلولیت دارند امید و انگیزه زنده کنم و بدانند که با وجود معلولیت هم می‌توانند موفق باشند.


بیشتر بخوانید:

پوررهنما سهمیه صد در صدی پاراالمپیک ۲۰۲۰ را کسب کرد

خانلرخانی: انتخاب ملی پوشان به آمادگی آن‌ها بستگی دارد



انتهای پیام/


اظهارات پوررهنما درباره تیم ملی پاراتکواندو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار