کیانی: با پارتی بازی وارد تیم ملی نمی‌شویم/قاره آسیا مهد تکواندو جهان است

ملی پوش تکواندو بانوان گفت: برگزاری رقابت‌های انتخابی نشان داد رسیدن به اردوی تیم ملی با پارتی بازی نیست.

کیانی: با پارتی بازی وارد تیم ملی نمی‌شویم/قاره آسیا مهد تکواندو جهان استناهید کیانی ملی پوش تکواندو بانوان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضورش در تیم ملی بیان کرد: در وزن منهای ۴۹ کیلوگرم برای رسیدن به اردوی تیم در رقابت‌های انتخابی مبارزه کردم و برگزاری این رقابت‌ها نشان داد که نفرات با پارتی بازی وارد تیم ملی نمی‌شوند و هر فردی که بهترین عملکرد را داشته باشد می‌تواند به تیم ملی راه پیدا کند.

مهمترین هدفم حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو است

او ادامه داد: با توجه به اینکه به تیم دعوت شدم تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا بتوانم خودم را اثبات کنم. نزدیک‌ترین هدفم موفقیت درمسابقات قهرمانی جهانی است، اما مهمترین هدفی که دنبال می‌کنم حضور در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو است و برای رسیدن به این اهدافم در اردوی تیم ملی تمریناتم را چند برابر می‌کنم تا در حد و اندازه قهرمان جهان در رقابت‌ها حاضر شوم و اجازه نمی‌دهم هیچ اتفاقی من را از هدفم دور کند.

قاره آسیا مهد تکواندو جهان است

کیانی درباره تفاوت بازی‌های آسیایی با رقابت‌های قهرمانی جهان عنوان کرد: قاره آسیا مهد تکواندو جهان است و بهترین تکواندوکاران دنیا در این قاره حضور دارند، اما مسابقات جهانی سطح بالاتری نسبت به بازی‌های آسیایی دارد چرا که تک ستاره‌های دیگر کشور‌ها نیز در این مسابقات حضور دارند و این شرایط را برای کسب مدال سخت می‌کند، اما تمام تلاشم را به کار گیر می‌گیرم تا در جهانی منچستر هم مدال کسب کنم.

از تنها مدال آور بودن در بازی‌های آسیایی راضی نیستم

او تصریح کرد: از رنگ مدالم در بازی‌های آسیایی جاکارتا و از اینکه تنها مدال آور تیم ملی بانوان بودم راضی نیستم چرا که دوست داشتم تمام ملی پوشان موفق به کسب مدال شوند و با این موفقیت زحمت‌هایی را که کادر فنی تیم ملی و مسئولان فدراسیون کشیده بودند را جبران کنیم، اما به دلایلی این اتفاق رخ ندادد. من بازی پای فینالم در جاکارتا را برابر حریف قدرتمندی واگذار کردم، اما قول می‌دهم که در مسابقات قهرمانی جهان جبران کنم و مدال خوش رنگ تری را کسب کنم.

مشکل مصدومیتم را برطرف کردم تا مانعی برای کسب مدالم نباشد

کیانی درباره شناختش از حریفان حاضر در رقابت‌های جهانی گفت: با ۷۰ درصد از حریفانم در سطح جهانی مبارزه کردم و در دوره قبل مسابقات جهانی تا پای سکو رفتم و اگر حریفم را شکست می‌دادم مدال برنزم قطعی بود، اما به خاطر مصدومیتی که داشتم نتوانستم خیلی خوب مبارزه کنم و از سال قبل به وضعیت آسیب دیدگی ام رسیدگی کردم تا مشکل مصدومیت مانعی برای رسیدن به اهدافم نباشد.

مشکل اساسی تیم ملی بانوان نبود خودباوری است

ملی پوش تکواندو در پایان بیان کرد: سطح تکواندو ایران بالا است و حتی مبارزاتی که هوگوپوشان ما در لیگ یا رقابتی‌های انتخابی انجام می‌دهند از سطح ورزشکاران تیم‌های سایر کشور‌ها بالاتر است، اما مشکل اصلی بانوان ما نبود خود باوری است و آن‌ها حتی حضور در المپیک را محا می‌دانند و به آن فکر نمی‌کنند، در صورتی که من المپیک را برای خودم هدف نزدیکی می‌بینم و فکر می‌کنم این وظیفه من است که سهمیه المپیک را کسب کنم.


بیشتر بخوانید:

کمرانی: تکواندوکاران غایب می‌توانند در دومین انتخابی شرکت کنند/ترکیب نهایی تیم ملی اسفند مشخص می‌شود

 کیمیا علیزاده مسابقات قهرمانی تکواندو جهان را از دست داد

کار سخت ملی پوشان تکواندو برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار