یمن: به زودی از جدیدترین تولیدات نظامی خود رونمایی می‌کنیم

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد به زودی جدیدترین دستاورد‌های صنایع نظامی این کشور به نمایش گذاشته می‌شود.

جدیدترین تولیدات نظامی مبارزان یمنی به‌زودی رونمایی می‌شودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه المیادین، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن، اعلام کرد مبارزان یمنی  به زودی آخرین تولیدات صنایع نظامی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

به گفته یحیی سریع، موشک های بالستیک و بالدار، هواپیماهای جدید بدون سرنشین از جمله تازه‌ترین تولیدات صنایع نظامی یمن است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین فاش کرد برخی از تسلیحات جدید تحولی بزرگ در تاریخ ارتش یمن است ، به ویژه سلاح‌هایی که  با موفقیت مراحل آزمایشی را پشت سر گذاشته، در میدان نبرد کارایی خود را نشان داده‌اند و فناوریهای پیشرفته مجهز شده‌اند.

یحیی سریع در ادامه خطاب به مردم تأکید کرد: «ما به مردم عزیز، صبور و مبارزمان اعلام می‌کنیم همه شاخه‌ها و سازمان‌های نیروهای مسلح تلاش دارند تا برای توقف تجاوز (ائتلاف سعودی-اماراتی) و لغو محاصره، توانمندی‌هایمان را توسعه دهیم».

یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن اخیراً در چارچوب راهبرد جدید «فرودگاه در برابر فرودگاه» و در پاسخ به حملات مداوم هوایی ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی علیه مردم یمن، در یک ماه گذشته بیش از ده حمله پهپادی موفق علیه فرودگاه‌های نظامی و تأسیسات نفتی عربستان انجام داده است.

عربستان و امارات به همراه چند کشور دیگر عربی از روز ششم فروردین سال ۹۴ اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور به هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی -رئیس جمهوری مستعفی یمن- به قدرت کرده است.

تجاوز نظامی ائتلاف سعودی به یمن تاکنون بیش از ۵۰ هزار کشته و ده‌ها هزار زخمی داشته است. همچنین بر اثر این حملات، میلیون‌ها یمنی آواره و زیرساخت‌های این کشور ویران شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار