میانجی‌گری سازنده بازی Mortal Kombat

اد بون که طراحی بازی Mortal Kombat را برعهده داشت به تازگی پستی را با هدف پایان دادن به درگیری‌های بین کاربران منتشر کرد.

میانجی‌گری سازنده بازی Mortal Kombatبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با به میان آمدن حرف از نسل بعدی کنسول‌ها همواره شایعاتی در فضای مجازی به وجود می‌آیند و باعث درگیری بین کاربران می‌شوند. علت این درگیری‌ها حمایت طرفداران هر کنسول از کنسول مورد علاقه خودشان است. اما در این میان شرکت‌های سازنده بازی نیز برای ساخت نسخه بعدی بازی خود دچار سردرگمی می‌شوند و به فکر بدست آوردن اطلاعات از نسل یعدی کنسول‌ها می‌افتند. اد بون که سازنده عنوان Mortal Kombat است به تازگی پستی را با هدف پایان دادن به درگیری‌های بین کاربران منتشر کرد. درگیری که به تازگی بین کاربران به وجود آمده است به این موضوع بر می‌گردد که آیا قدرت نسل بعدی پلی استیشن از ایکس باکس اسکارلت بیشتر خواهد بود یا در برابر این کنسول شکست می‌خورد.

اد بون سعی کرد با طرح سوالی به درگیری‌ها پایان دهد. او در صفحه خود نوشت: چگونه می‌توان تا زمانی که از آخرین ویرایش سخت افزاری کنسول‌های نسل بعدی اطلاعی نداریم درباره آن‌ها قضاوت کنیم. وی در ادامه گفت: در چند سال اخیر شاهد پیشرفت هر دو کنسول بوده‌ایم و قطعا کنسول نسل بعدی نیز سخت افزاری قدرتمند خواهد داشت، اما تا زمانی که این دو کنسول برای فروش به بازار عرضه نشده‌اند نمی‌توان درباره سخت افزار و قدرت آ‌ن‌ها نظر داد و باید تا زمان عرضه این دو کنسول صبر کرد.

میانجی‌گری سازنده بازی Mortal Kombat

دو شرکت مایکروسافت و سونی مدت‌هاست که در حال رقابت با یکدیگر هستند و سعی دارند با ارائه خدمات و کنسول‌های قدرتمند رقیب خود را کنار یزنند، اما شرکت سونی به دلیل عناوین انحصاری که در چند سال اخیر داشته است توانسته تا حد زیادی مایکروسافت را کنار بزند و بخش عمده فروش کنسول در بازار را به خود اختصاص دهد.


بیشتر بخوانید: پشتیبانی از دسته‌ PS4 و Xbox One در IOS 13


در هر صورت تا زمانی که این دو کنسول به طور رسمی معرفی نشده‎‌اند، همچنان شایعات درباره این دو کنسول ادامه خواهد داشت و باید برای مقایسه این دو کنسول، تا زمان معرفی آن‌ها صبر کرد.

انتهای پیام/

سازنده بازی Mortal Kombat  از مقایسه دو کنسول ایکس باکس و پلی استیشن حرف زد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار