حسینی: هیچ شرط و آپشنی در قراردادم وجود ندارد/ هواداران بازیچه دست برخی افراد نشوند

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران گفت: هیچ شرطی برای تمدید قرارداد با استقلال نداشتم و آپشنی در آن وجود ندارد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید حسین حسینی دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران پس از تمدید قرارداد با این باشگاه، اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در استقلال حضور دارم. استقلال خانه من است و از امروز به بعد تمام تلاش خود را برای تمدید قرارداد ۲ سال آینده انجام می‌دهم.

او درباره طولانی شدن مذاکراتش برای تمدید قرارداد، تصریح کرد: بله یک مقدار طولانی شد اما باید گفت در بحث مبلغ قرارداد صحبت‌هایی داشتیم، به توافق نیز می‌رسیدیم، اما هیئت مدیره جلسه بعدی قبول نمی‌کرد و ما بازهم تخفیف دادیم.

او درباره میزان تخفیفی که به باشگاه استقلال داده است، بیان کرد: رقم را نمی‌خواهم  بگویم، اما این را باید بگویم که در این چند روز  حاشیه سازان  تلاش کردند چهره حسینی را برای هواداران خراب کنند و بگویند او برای پول در استقلال بازی می‌کند و حتی  ناز می‌کند، اما این بحث‌ها درست نیست. به آن‌ها باید بگویم که ما ۲ روز قبل در همه موارد توافق کردیم و تنها امضای من باقی مانده بود. امروز  فتحی از من خواست رقم را کم کنم و من باز امروز ۶۰۰ میلیون از رقم قرارداد را کم کردم.   اشکالی ندارد و من  مشکلی ندارم و با افتخار در استقلال باقی می‌مانم.  

دروازه‌بان استقلال تهران ادامه داد: خیلی‌ها قصد  تخریبم را  دارند، اما از هواداران استقلال درخواست دارم  باهوش باشند. چند سایت و روزنامه نیز از شرط و شروط  من صحبت کردند که البته من حتما از طریق وکیلم این موضوع را پیگیری خواهم کرد. خیلی‌ها می‌گفتند من دنبال پول هستم. منزوی به من گفت ما یک مبلغی بایت قرارداد تیام نزد باشگاه عجمان امارات داریم. اما من به فتحی گفتم با وجود اینکه من مشکل مالی دارم، اما شما این پول را برای ماندن پاتوسی نگه دارید.   فتحی هم از من تشکر کرد. خدا شاهد است که هزار تومان از باشگاه نگرفتم، هیچ شرطی ندارم و هیچ آپشنی هم در قرارداد من وجود ندارد.

حسینی که سابقه بستن بازوبند کاپیتانی در استقلال را دارد درباره کاپیتان امسال استقلال خاطر نشان کرد:  این حرف‌ها واقعا خنده دار است. سابقه‌ی من در استقلال از همه  بیشتر است. اما وریا غفوری دوست صمیمی‌ام است و هیچ مشکلی با او ندارم. شاید غفوری کاپیتان باشد و شاید  من کاپیتان باشم. شایدم من کاپیتان دهم باشم. مهم این است که امسال کار سختی در استقلال  دارم، زیرا باید از اول بازی کنم. از هواداران می‌خواهم در این راه کمکم کنند و بازیچه برخی افراد نیز نشوند.


بیشتر بخوانید:

واکنش حسینی پس از تمدید قرارداد با استقلال

تراکتور مدافع چپ استقلال را به خدمت گرفت

حسینی قراردادش را با استقلال امضا کرد


انتهای پیام/

اظهارات حسینی پس از تمدید قرارداد با استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار