منصوریان روی دهانش زیپ کشید/ بی اطلاعی شکوری از کشوی جادویی در اتاق دبیرکل فدراسیون

نشست هم اندیشی سرمربیان و مربیان فوتبال ایران با مدیران فدراسیون و سازمان لیگ حواشی جالبی داشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در پایان نشست ۲ ساعته هم اندیشی سرمربیان هفت تیم لیگ برتری و تعدادی از مربیان فوتبال کشورمان با مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ حواشی جالبی در لابی هتل آکادمی رخ داد.

درحالیکه جواد نکونام، سرمربی فولاد خوزستان با ابراهیم شکوری مشغول صحبت بود تعدادی خبرنگار دور آن‌ها ایستاده بودند که نکونام به شکوری گفت فکر می‌کنم آن‌ها می‌خواهند با شما مصاحبه بگیرند، اما پس از اینکه سرپرست دبیرکلی فدراسیون گفت من پیش از شروع نشست صحبت کرده ام نکونام که متوجه شد خبرنگاران می‌خواهند با او صحبت کنند با خنده عذرخواهی و محل را ترک کرد.

منصوریان روی دهانش زیپ کشید/ بی اطلاعی شکوری از کشوی جادویی در اتاق دبیرکل فدراسیون

علیرضا منصوریان که به دلیل درگیری با ناظر دیدار ذوب آهن و صنعت نفت، با حکم کمیته انضباطی از همراهی تیمش در سه بازی ابتدایی ذوب آهن در لیگ نوزدهم محروم شده با نشان دادن سه انگشت دستش به سعید فتاحی گفت: من محروم شده ام و البته او با دست روی لب‌های خود علامت زیپ را کشید که این امر منجر به خنده فتاحی و حاضران شد.

میرشاد ماجدی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال و رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال در پایان مراسم حاضر نشد با خبرنگاران درباره فعالیت‌های همزمانش در این ۲ پست و البته وضعیت بدهی استقلال صحبت کند.

در زمان مصاحبه شکوری یکی از خبرنگاران به او گفت: آیا شما هم در اتاقتان کشوی جادویی دارید که سرپرست دبیرکلی فدراسیون با خنده گفت من از اینگونه کشو‌ها ندارم و نمی‌دانم کشوی جادویی چیست؟

منصوریان روی دهانش زیپ کشید/ بی اطلاعی شکوری از کشوی جادویی در اتاق دبیرکل فدراسیون

علی دایی در زمان خروج از لابی هتل آکادمی با خبرنگاران شوخی کرد، اما از آن‌ها خواست سوال‌های زیادی از او نپرسند.

طبق اعلام سعید فتاحی، در جلساتی که برای تدوین رقابت‌های فصل آتی لیگ با مارک ویلموتس برگزار شده است او اعلام کرده نمی‌خواهد اردو‌های طولانی مدت برگزار کند و همین که تیمش سه روز قبل از هر فیفادی اردوی خود را آغاز کند کافی است.

سعید فتاحی پیش از شروع صحبت هایش با یکی از دوربین‌های تلویزیونی اعلام کرد از من درباره حکم کمیته اخلاق سوال نپرسید، اما بلافاصله پس از شروع مصاحبه سوال یک خبرنگار درباره این موضوع سبب شد فتاحی گفتگو را ادامه ندهد.

انتهای پیام/

حاشیه های نشست هم اندیشی مربیان فوتبال و مدیران فدراسیون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار