حسن زاده: بخشی از پرونده فینال جام حذفی در کمیته اخلاق پیگیری می‌شود/ رای دیدار‌های پایانی لیگ برتر تا پایان هفته صادر خواهد شد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد نشست ارکان قضایی با مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد: این جلسه روز گذشته برگزار شد و در مورد مسائل انضباطی، اخلاقی و تعیین سیاست‌های بازدارنده‌تر صحبت کردیم. بازخورد عملی این جلسه و جلسات آتی را در شروع جدید لیگ برتر خواهید دید.

او افزود: مهمترین بحث در این جلسه، بازدارندگی آرای قضایی بود و اینکه تنبیهات و اعمال مقررات سایر کشور‌ها را هم درنظر بگیریم و حتی در لیگ‌های پایین‌تر هم که مسائل و مشکلات مالی وجود دارد، آرای ارکان قضایی به گونه‌ای باشد که بازدارندگی در آن بیشتر دیده شود، ضمن اینکه در مورد بخش‌هایی هم که مربوط به سکو‌ها و تماشاگران است، ۵ دستورالعمل‌هایی را به زودی صادر خواهیم کرد و در این مورد هم پیش از شروع فصل اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد مقصران فینال جام حذفی و صدور رای در این مورد در پایان تصریح کرد: بخشی از این پرونده در کمیته اخلاق پیگیری می‌شد، اما در مورد مسابقات هفته‌های بیست و نه و سی لیگ برتر و همچنین فینال جام حذفی و مسائلی که پیش آمده بود و همچنین تخریب خودروی برخی از اهالی رسانه، آرایی باقی مانده است که تا آخر هفته آن‌ها را صادر می‌کنیم.


بیشتر بخوانید:

واکنش تند مهدی تاج به بیانیه قاضی زاده هاشمی

فدراسیون فوتبال قبول دارد مجلس در راس تمام امور است/ اگر اظهارات قاضی زاده هاشمی حاوی توهین باشد، از طریق قانون پیگیری می‌کنیم

پرونده‌ تخلفات تاج در فدراسیون فوتبال در دست ماست/ آقای تاج! مجلس در راس امور است


انتهای پیام/

اظهارات حسن زاده در خصوص مسائل انضباطی در لیگ برتر فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار