فرود اضطراری یک هواپیمای مسافربری در شرق روسیه/ دو خلبان کشته شدند

در پی فرود اضطراری یک هواپیمای مسافربری در جمهوری خودمختار بوریاتیای روسیه، دو خلبان آن جان خود را از دست دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از راشاتودی، «الکسی وشف» دبیر مطبوعاتی رئیس‌جمهوری خودمختار بوریاتیای روسیه امروز (پنجشنبه) اعلام کرد بر اثر فرود اضطراری یک هواپیمای مسافربری از نوع «آنتونوف ۲۴» در شمال این جمهوری خودمختار، دو خلبان آن کشته و ۷ نفر زخمی شدند.

الکسی وشف گفت: این هواپیمای مسافربری اقدام به فرود اضطراری در فرودگاه شهر «نژنینگرسک» (Nizhneangarsk) کرد که بر اثر آن دو خلبان این هواپیما جان خود را از دست دادند، اما بقیه مسافران زنده ماندند. همچنین ۴۲ نفر بزرگسال و یک کودک نجات داده شده و ۷ نفر نیز بر اثر این حادثه زخمی شدند.

این هواپیمای مسافربری آنتونوف ۲۴ که متعلق به شرکت هوایی «آنگارا ایرلاینز» بود، صبح امروز (پنجشنبه) از فرودگاه «نژنینگرسک» به مقصد شهر «اولان اوده» پرواز کرده بود.

وشف همچنین تصریح کرد: این هواپیما پس از برخاستن، یکی از موتورهایش از کار افتاد که در نتیجه آن، خدمه پرواز تصمیم به بازگشت به فرودگاه گرفتند. اطلاعات اولیه حاکی از آن است که این هواپیما به هنگام فرود از باند خارج شده و به یک ساختمان برخورد کرد که بر اثر آن هواپیما دچار آتش‌سوزی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار