برگزاری نماز جماعت روزانه در ۲۳ امامزاده شاخص کرمان

مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمان با اشاره به اینکه وظیفه اوقاف در حوزه برپایی نماز ذاتی است گفت: روزانه در ۲۳ امامزاده شاخص کرمان نماز جماعت برگزار می‌شود.

برگزاری نماز جماعت روزانه در ۲۳ امامزاده شاخص کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حجت الاسلام اسماعیل تدینی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان در گردهمایی دبیران اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی کرمان در سالن اجتماعات اوقاف گفت: فرهنگ ترویج نماز در همه اماکن لازم و در ادارات به جهت اصلاح نیرو‌ها بسیار مهم است.

وی افزود: وظیفه اوقاف در حوزه برپایی نماز ذاتی است، چرا که یکی از آرمان‌های دستگاه امام حسین (ع) به تاسی از هدف و قیام آن حضرت لزوم توجه به نماز است.

وی با بیان اینکه در ۲۳ بقعه و امامزاده شاخص در سطح استان نماز‌های یومیه برپا می‌شود، گفت: تلاش ما در این است که همواره در ۲۵۶ امامزاده استان برپایی نماز جماعت داشته باشیم.

حجت الاسلام تدینی با اشاره به اقدامات ترویج فرهنگ نماز اداره اوقاف گفت: طی سال گذشته از ظرفیت ۶۰۰ مبلغ اعزامی و بومی مستقر در بقاع متبرکه و امامزادگان استان در بحث برپایی نماز جماعت و ترویج فرهنگ نماز استفاده شد.

مدیر کل اوقاف کرمان تصریح کرد:در بحث برپایی نماز جماعت در مساجد بین راهی و برخی ازبقاع متبرکه اقداماتی را در دست اجرا داریم، اما به همکاری و حمایت متولیان این امر هم نیاز داریم تا تلاش شود در خدمت به نماز و نمازگزاران باشیم. 

انتهای پیام/س

روزانه در ۲۳ امامزاده شاخص کرمان نماز جماعت برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار