طرح جامع پیرامون حرم رضوی پایان تابستان نهایی می‌شود

وزیر راه و شهرسازی گفت: با مصوبه شورای عالی شهرسازی طرح جامع پیرامون حرم رضوی تا پایان تابستان امسال نهایی می‌شود.

طرح جامع پیرامون حرم رضوی پایان تابستان نهایی می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی ، در دیدار با حجت‌الاسلام احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی، با تأکید بر تعامل وزارت راه و شهرسازی و آستان قدس رضوی گفت: بر اساس اصلاحات صورت گرفته در تعامل با آستان قدس رضوی طرح پیرامون حرم مطهر رضوی تا پایان تابستان امسال با مصوبه شورای عالی شهرسازی، نهایی خواهد شد.

وزیر راه وشهرسازی افزود: یکی از این اهداف سفر به استان خراسان رضوی این دیدار و مذاکره و تعامل بود. در خصوص طرح جامع شهر مشهد و تلفیق آن با طرح جامع حرم رضوی و طرح ویژه پیرامون حرم تفاوت دیدگاه‌های که در گذشته وجود داشته است که در تعامل با یکدیگر منجر به نهایی و فعال شدن طرح جامع پرامون حرم رضوی می‌شود.

اسلامی تصریح کرد: در گذشته به خاطر اختلاف دیدگاه طرح پیرامون حرم رضوی متوقف و دچار سردرگمی شده بود که در جلسات با استاندار و مسئولان شهرسازی مشهد در روز‌های گذشته و دیدار امروز با تولیت آستان قدس به توافقاتی رسیدیم.

وی گفت: براساس توافق صورت گرفته، کارگروهی برای نهایی کردن طرح جامع پیرامون رضوی تشکیل می‌شود که بر این اساس طرح جامع پیرامون حرم فعال می‌شود.
 
وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: محور و تمرکز باید بر "زیارت" باشد و پیرامون حرم باید تلفیقی از سکونت و زیارت باشد.
 
انتهای پیام//ع.م
 

نهایی شدن طرح جامع پیرامون حرم رضوی با پایان تابستان

 
 

 

 





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار